- Ontvangen bedankjes 205
Vraag Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3333
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Goedendag Rene.
Mischien helpen deze plaatjes iets meer maar de oplossing is als goed is toch al eerder vermeld .
Mischien helpen deze plaatjes iets meer maar de oplossing is als goed is toch al eerder vermeld .
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- ReneS50
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
11 jaren 9 maanden geleden #3357
door ReneS50
Beantwoord door ReneS50 in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hoi Leen,
Heb de aanwijzingen conform plaatjes gevolgd, er blijft iets niet goed gaan. Zou ik PM mijn inlogcodes even naar je kunnen mailen. Dit zodat je even kan inloggen op de site en even kan kijken. Ben zeer benieuwd waar de fout (mijn) ligt.
Heb de aanwijzingen conform plaatjes gevolgd, er blijft iets niet goed gaan. Zou ik PM mijn inlogcodes even naar je kunnen mailen. Dit zodat je even kan inloggen op de site en even kan kijken. Ben zeer benieuwd waar de fout (mijn) ligt.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3367
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Joomla 2.5) - 40 Mini's per pagina
Hallo Rene.
Als je iets verzet in albumweergave en of in categorie weergave
bv aantal rijen etc en je slaat het op veranderd er dan wel ergens iets.??
WEL oude instellingen even onthouden zodat je weer terug kan zetten.
Als je iets verzet in albumweergave en of in categorie weergave
bv aantal rijen etc en je slaat het op veranderd er dan wel ergens iets.??
WEL oude instellingen even onthouden zodat je weer terug kan zetten.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3370
door Leen
M.v.g Leen
Hallo rene hier ben ik nog een keer.
Ik heb poosje zitten stoeien met Joomgallery omdat ik nog geen honderde foto's op mijn testsite had kon ik niet goed zien of alles
goed werkte maar inmiddels stik of 144 foto upgeload.
en inderdaad werkte eerste tijd niks zoals je zo denken.
dus heb ik diverse instellingen gewoon aan en uit gezet en nu kan ik zeg maar aantal weer geven aan passen.
(Ik weet niet hoe jij op jou site gelijk al die foto's laat zien maar ik krijg wel in explorer10 gelijk dit beeld "zie eerste plaatje")
daarna toon ik nog mijn instellingen zo als nu bij mij werkt ik zou zeggen probeer het eerst nog eens zelf uit en anders stuur je maar die 'pm' maar ietsbeloven kan ik niet
en maak eerst een andere supergebruiker aan zodat ik niet met jou wachtwoord etc hoefd te werken.)
Ik heb poosje zitten stoeien met Joomgallery omdat ik nog geen honderde foto's op mijn testsite had kon ik niet goed zien of alles
goed werkte maar inmiddels stik of 144 foto upgeload.
en inderdaad werkte eerste tijd niks zoals je zo denken.
dus heb ik diverse instellingen gewoon aan en uit gezet en nu kan ik zeg maar aantal weer geven aan passen.
(Ik weet niet hoe jij op jou site gelijk al die foto's laat zien maar ik krijg wel in explorer10 gelijk dit beeld "zie eerste plaatje")
daarna toon ik nog mijn instellingen zo als nu bij mij werkt ik zou zeggen probeer het eerst nog eens zelf uit en anders stuur je maar die 'pm' maar ietsbeloven kan ik niet
en maak eerst een andere supergebruiker aan zodat ik niet met jou wachtwoord etc hoefd te werken.)
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3372
door Leen
M.v.g Leen
nu de rest plaatjes
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3373
door Leen
M.v.g Leen
nu de rest plaatjes laatst
success
success
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden