- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Een slider zoals lofslideshow
- walberg
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 9 maanden geleden #3708
door walberg
Een slider zoals lofslideshow werd gestart door walberg
Ik heb onlangs een theme aangeschaft Leotheme travel, daar zit een hele leuke slider in (althans op hun site in de demo) zodra je de template installeert krijg je dus geen images. Uiteindelijk de lofslideshow module er maar apart in geinstalleerd, echter ook hier is weer nergens documentatie te vinden. Zelf uitproberen werkt niet, alles geeft incompleet formulier op. Als je de documentatie wil ophalen krijg je error 404. Er zijn natuurlijk honderden sliders maar ik vond deze wel leuk, is er ergens een soortgelijke als deze lofslideshow, waar wel een handleiding mij zit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- jan
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3710
door jan
Beantwoord door jan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Vrij recent mogelijk een vergelijkbaar probleem meegemaakt. Voor mij ook nieuw maar het bleek dat je een volledige versie inclusief Joomla, die op dezelfde site ook te downloaden was, moest installeren met de keuze bij installeren voorbeeld bestanden op Ja.
Wellicht heb je ook zo'n optie.
Jan
Wellicht heb je ook zo'n optie.
Jan
- walberg
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 9 maanden geleden #3711
door walberg
Beantwoord door walberg in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Nee, iedere keer als je iets wil gaan ophalen krijg je steeds een error 404. Dus ik ben al bezig wat andere galleries uit te proberen, ik stuitte op image slider pro, zag er ook wel leuk uit maar na installeren de melding update flash. Tja weer voor de zoveelste keer flash player 11 opgehaald, installeert netjes maar of je nu firefox of safari pakt, steeds weer de melding update uw flash player. Dus maar weer naar een ander op zoek.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3713
door Arjan
Als de slider in de template zit dan heb je er voor betaald en dan zou het moeten werken en anders hulp vragen aan de bouwer van de template is mijn advies.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Waarom krijg je geen afbeeldingen is dan mijn vraag?Ik heb onlangs een theme aangeschaft Leotheme travel, daar zit een hele leuke slider in (althans op hun site in de demo) zodra je de template installeert krijg je dus geen images.
Als de slider in de template zit dan heb je er voor betaald en dan zou het moeten werken en anders hulp vragen aan de bouwer van de template is mijn advies.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- walberg
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 9 maanden geleden #3714
door walberg
Beantwoord door walberg in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Dat had ik al gedaan maar dat is al 2 weken terug voor de eerste keer, afgelopen week nog eens gedaan, ik krijg het idee dat er niet zoveel support is en ik zal er dus ook nooit meer een tweede keer iets kopen.
- jan
- Gebruiker
11 jaren 9 maanden geleden #3716
door jan
Beantwoord door jan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Voor de zekerheid, maar misschien is het je ontgaan:
www.leotheme.com/forum/37-general-docume...ke-demo-site.html#13
Jan
Jan
Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden