Vraag Een slider zoals lofslideshow
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Minder
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #3734
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Ik bedoelde de demo website van de temptatie bouwers zelf. Daar waar de afbeeldingen gewoon werken. Heb je daar gekeken? Weet je daar de map, dan weet je ook waar je moet zoeken bij je eigen template.
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- walberg
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #3735
door walberg
Beantwoord door walberg in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Ook al gedaan, dan krijg ik bij mijzelf in de cache:
src="http://localhost:8888/cache/lofthumbs/940x310-f4b6dca0e2911082f0eb6e1df1a0e11d_XL.jpg"> Zet ik een eigen plaatje daar neer, wordt hij niet gezien, hernoem ik mijn plaatje auto1.jpg naar 940x310-f4b6dca0e2911082f0eb6e1df1a0e11d_XL ook dan wordt hij niet gezien.
Die Cache zit ook barstens vol, volgens mij zijn dat aan de datum en tijd te zien ook files die steeds worden gegenereerd, er moet dus een originele map zijn waarvan uit Lof zijn bestanden creëert.
src="http://localhost:8888/cache/lofthumbs/940x310-f4b6dca0e2911082f0eb6e1df1a0e11d_XL.jpg"> Zet ik een eigen plaatje daar neer, wordt hij niet gezien, hernoem ik mijn plaatje auto1.jpg naar 940x310-f4b6dca0e2911082f0eb6e1df1a0e11d_XL ook dan wordt hij niet gezien.
Die Cache zit ook barstens vol, volgens mij zijn dat aan de datum en tijd te zien ook files die steeds worden gegenereerd, er moet dus een originele map zijn waarvan uit Lof zijn bestanden creëert.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 4 maanden geleden #3736
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Ik ben nu niet thuis en heb hier alleen mijn ipad. Dus helaas kan ik nu niet via Firefox ernaar kijken. ... Sorry. Misschien kan iemand anders kijken mbv firebug? Dit is de template:
leotheme.com/demo/?template=leo_travel
Groetjes
Renata
leotheme.com/demo/?template=leo_travel
Groetjes
Renata
- jan
- Gebruiker
11 jaren 4 maanden geleden - 11 jaren 4 maanden geleden #3737
door jan
Beantwoord door jan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Zoals de aanvrager al liet weten, dat de plaatjes van de slider, die onder de subdirectory cache staan, die waarschijnlijk alleen in gebruik is voor de presentatie op de site. De overige plaatjes zouden te vinden moeten zijn onder media. Op de site wordt aangegeven dat de plaatjes van de slider onder K2 te vinden moeten zijn. Tevens moet er bij de modules suffix geplaatst worden. Maar ik neem aan dat dit al uitgeprobeerd is.
Jan
ter aanvulling: www.demo4leotheme.com/joomla/leo_travel/...a96976ffe881c_XL.jpg
Jan
ter aanvulling: www.demo4leotheme.com/joomla/leo_travel/...a96976ffe881c_XL.jpg
Laatst bewerkt 11 jaren 4 maanden geleden doorjan.
- walberg
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #3738
door walberg
Beantwoord door walberg in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Ja, ik kan alleen de tekst en het aantal thumbnails aanpassen, Onder K2 menu items kan je de tekst aanpassen, kan je ook de image laden, moet ook 2 keer gedaan worden, maar uiteindelijk trekt het zich hier niets van aan, alleen de scroltekst zie je inderdaad veranderen net als het aantal thumbnails.
- jan
- Gebruiker
11 jaren 4 maanden geleden #3739
door jan
Beantwoord door jan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Zijn er uberhaupt grote plaatjes beschikbaar?
Jan
Jan
Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden