Skip to main content

Vraag Een slider zoals lofslideshow

• walberg
  • walberg's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3717 door walberg
Beantwoord door walberg in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Yep, meteen al gedaan, staat een simpel regeltje in dat je de demo images maar moet vervangen door je eigen images, maar nergens staat waar die Originele demo images zich bevinden,  ik kan er een paar terugvinden in de cache directory maar zelfs als ik ze dan hernoem naar die lange cijfers krijg je niets.  Ook de handleiding gevolgd hoe de module in te stellen,  k2  categorie etc, als je daar maar iets veranderd laad je hele site niet meer, al zeker 12 keer opnieuw mijn site moeten installeren. Normaal heb je ergens een module waar je aangeeft waar je images staan en dan maakt de module er thumbnails bij.  Nou kan je de lof component met demo ophalen van de maker hiervan maar elke optie in de dashboard geeft een foutmelding.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3722 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Is het een idee dat ik deze template uittest op mijn computer om te kijken of het mij wel lukt en als het mij lukt dat ik dan laat weten hoe je het moet doen?

Indien ja, stuur mij dan het ingepakte bestand via email.

Indien nee kan ik je niet helpen.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3726 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Hoi allemaal,

Bij sommige temptatie aanbieders krijg je de originele afbeeldingen er gewoon niet bij. Wel de temptatie zelf natuurlijk, maar geen zaken wat valt onder extra's. Dit omdat op deze afbeeldingen vaak copyright berust en deze dus niet zomaar doorverkocht mogen worden. Of wij het ermee eens laten we maar in het midden, maar dit zie je wel vaker helaas.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

• walberg
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3730 door walberg
@renate,  dat snap ik, maar het is wel prettig om te weten waar (op welke) plaats ik mijn eigen plaatjes zou moeten neerzetten, maar dat vind je dus ook niet terug. 

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3732 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Een slider zoals lofslideshow
Hoi

Kijk bij die demo site waar ze staan, in welke map. Gebruik hier voor Firebug van Firefox.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

• walberg
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 2 maanden geleden #3733 door walberg
Jammer genoeg verwijst die naar de cache directory,  daar staat een hele hoop en zelfs als ik daar een eigen plaatje inzet, zelfs als ik het hernoem, wordt deze niet afgebeeld.

Tijd voor maken pagina: 0.444 seconden
Gemaakt door Kunena