Vraag JCE Mediabox
- Arjan
- Gebruiker
:offtopic_happy:
Omdat Leen aangaf dat zijn site zo traag is ben ik er even wezen kijken en, aangezien ik graag ook de code bekijk, vond ik dit,
Als ik dit goed lees dan word de foto 8r.jpg 2 keer ingeladen en maar 1 keer getoond tot dat er op de link is geklikt.
Dat hij twee keer word ingeladen is niet zo er maar de afmetingen van de eerste foto 75480 x 100640 is wel erg veel!
En nu komt het raarste want hij is helemaal niet zo groot, kijk maar www.kunena.leenvandenadel.nl/kunena/images/foto1/8r.jpg
Nu is hij ineens nog maar 640 x 480. Die eerdere afmetingen zorgen wel voor langzamer inladen van een website.
:ontopic:
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 200
Dank je wel voor deze info ik was al bezig om een en anders te veranderen dus misschien komt goed.
En ik heb geprobeerd mijn foto te verkleinen met een programmaatje maar is eerste keer niet goed verlopen.
Dus wordt vervolgt
M.v.g Leen
- Arjan
- Gebruiker
Zelf werk ik met TinyMC en als je dan de foto aanklikt licht het icoon om deze te bewerken op.
Als ik deze dan aanklik kan ik zien op wat voor maat hij staat.
Als deze niet goed is haal ik de eerste letter, meestal de i van images, weg gan naar het volgende invulvak waarna de maten verdwijnen.
Hierna plaats ik de i weer terug en ga weer naar het volgende invulvak waarna de juiste maten worden ingevoerd.
Kan vast ook in een andere tekstverwerker.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 200
Heb daar niet echt op gelet zal dat eens controleren ik heb jce als standaard maar zal wel zelfde zijn. .Zelf werk ik met TinyMC en als je dan de foto aanklikt licht het icoon om deze te bewerken op
M.v.g Leen
- LeenO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Na wat zoekwerk ben ik er achter gekomen dat er meer parameters zijn die, volgens mij, niet omschreven zijn ik welke ik ook niet goed begrijp.
Zo kun je boven de image ook tekst kwijt met de optie :<div id="jcemediabox-popup-caption" style="display: block;"><p>Hier de tekst </p></div>
En zo zijn er nog meer, indien interesse wil ik ze wel even geven. Ik begrijp het niet goed, net zoals de kleur instellingen.
Dat was het voor even.
m.v.g. Leen
- LeenO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Misschien een idee om dan eerst alle artikelen waarin je afbeeldingen gebruikt na te kijken of de afbeelding wel op de juiste maat getoond word.
Zelf werk ik met TinyMC en als je dan de foto aanklikt licht het icoon om deze te bewerken op.
Als ik deze dan aanklik kan ik zien op wat voor maat hij staat.
Als deze niet goed is haal ik de eerste letter, meestal de i van images, weg gan naar het volgende invulvak waarna de maten verdwijnen.
Hierna plaats ik de i weer terug en ga weer naar het volgende invulvak waarna de juiste maten worden ingevoerd.
Kan vast ook in een andere tekstverwerker.
Hallo Arjan,
Je hebt groot gelijk, maar als je site moet maken en je hebt de tekst nog niet, dan valt er even niet veel meer te
doen dan wat experimenten te doen.
Ik ben geen webdesigner, ik doet dit voor mijn tuinman. Ik vraag me af bij webdesigners of die zo wie zo zouden beginnen als ze alle info nog niet hebben.
m.v.g. Leen