Vraag JCE Mediabox
- Arjan
- Gebruiker
Even voor de goede orde, Ik ben geen designer maar een developer. Oftewel ik bouw wat de creatieve persoon bedenkt.Ik vraag me af bij webdesigners of die zo wie zo zouden beginnen als ze alle info nog niet hebben.
Dus ik heb niets te maken met de teksten die de eigenaar van een website wilt gebruiken dat is iets voor de designer want die moet met zijn klant overleggen hoe de site er uit moet zien.
Maar door te experimenteren met Joomla, of wat dan ook leer je, vind ik, wel het meeste.
:offtopic_happy:
Dan nog even een andere vraag; heb je zo een grote tuin dat je een tuinman nodig heb?
Zo ja, Kunnen we met ze alle dan niet komen genieten van de zon
:ontopic:
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 205
Zo is wel even wennen dat met onze naam hopelijk raken andere niet echt in de war ervan want zelf ik moet soms goed kijken naar de berichtje dan denk ik dat heb ik niet geschreven.
Maar
is wel handig ook en ik weet niet waar je al die code's vandaan haalt maar als dat van een bepaalde website is dan geef je gewoon de link door hier.Zo kun je boven de image ook tekst kwijt met de optie :<div id="jcemediabox-popup-caption" style="display: block;"><p>Hier de tekst </p></div>
Maar wat ik allemaal uit die de eigen jce mediabox beschrijvingen kan halen is dat je ook ergens in de template css enzo dingen naar eigen hand kan zetten .
Maar dat gaat me allemaal veel te ver .
Verder ben ik net zoals @arjan gewoon iemand die van alles experimenter met Joomla vooral uit nieuwsgierigheid.
Maar het is fijn om te horen dat het bij jou nu lekker gaat met de je site
opbouwen.
:offtopic_happy:
als je site klaar is geef je maar een tuinfeest voor @arjan
:ontopic:
M.v.g Leen
- LeenO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Dat is vreemd ik heb geen notificatie gehad van jouw bericht, daarom niet gereageerd.
Ik weet niet wat jij voor explorer jij gebruik maar ik gebruik Chrome en daar kun jij zien als je je muis op een onderdeel zet waar de instructie's vandaan komen.
Daarom gaf ik jou die instructie en zo zijn er nog meer, en inderdaad ook in CSS file zitten nog wat instellingen.
m.v.g. Leen
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 205
Misschien heb je de notificatie over het hoofd gezien maar maakt niks uit ik lees toch bijna alle nieuwe berichtjes op dit forum.
Maar ik gebruik standaard nog IE.10 ook daar zit een ontwikkellings programma in,ook gebruik ik een Ontwikkelings versie van Firefox(Aurora en daar zit dus Firebug in)En tot slot gebuik ik inderdaad ook de nieuwste ontwikkellings versie van Google Chrome.
Dus ik kan alle kanten op maar ik test gewoon alle dingetjes uit die hier op forum als vraag wordt gestelt als het mijn boeit.
En dat wat jij dus aan maken bent met die jce mediabox is voormij redelijk nieuw dat met die meedere foto's plaatsen in een artikel.
En nu ik me er ook een beetje in verdiept wordt het interessant
Als ik meerdere foto's wil tonen op de website of artikel dan gebruik ik
heel vaak slideshow of phoca gallery etc.
M.v.g Leen
- LeenO
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Hallo LeenHallo Leen0.
Misschien heb je de notificatie over het hoofd gezien maar maakt niks uit ik lees toch bijna alle nieuwe berichtjes op dit forum.
Maar ik gebruik standaard nog IE.10 ook daar zit een ontwikkellings programma in,ook gebruik ik een Ontwikkelings versie van Firefox(Aurora en daar zit dus Firebug in)En tot slot gebuik ik inderdaad ook de nieuwste ontwikkellings versie van Google Chrome.
Dus ik kan alle kanten op maar ik test gewoon alle dingetjes uit die hier op forum als vraag wordt gestelt als het mijn boeit.
En dat wat jij dus aan maken bent met die jce mediabox is voormij redelijk nieuw dat met die meedere foto's plaatsen in een artikel.
En nu ik me er ook een beetje in verdiept wordt het interessant
Als ik meerdere foto's wil tonen op de website of artikel dan gebruik ik
heel vaak slideshow of phoca gallery etc.
Nou jij zit niet omhoog met je explorers ik vind Chrome een prettige explorer hoewel ik al jaren FF gebruikt. Notificatie werkte nu wel, zal wel een foutje geweest zijn.
Ik zal je zo even een linkje sturen, die ik gisteren ook hier had staan maar weer heb weg gehaald. Daar staat volgen mij Mediabox zo ik het graag zou wil hebben. ik doe dat onderzoeken met Chrome, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel.
m.v.g. Leen