- Ontvangen bedankjes 0
Vraag extensie
- pvhouten
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2078
door pvhouten
extensie werd gestart door pvhouten
Weet niet of dit d juiste plek is, maar goed. Ik een pas begonnen met joomla en het is prachtig.
Mensen kunnen bij mij audiobestanden kopen en wat ik wil is datze bij aankoop een nummer kunnen krijgen van een pagina bij mij waarop ze gedurende een week de bestanden kunnen downloaden.
Is hiervoor een extensie?
Bedankt
Pieter
Mensen kunnen bij mij audiobestanden kopen en wat ik wil is datze bij aankoop een nummer kunnen krijgen van een pagina bij mij waarop ze gedurende een week de bestanden kunnen downloaden.
Is hiervoor een extensie?
Bedankt
Pieter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 7 maanden geleden #2184
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: extensie
Beste pvhouten
Allereerst van harte welkom bij Mijn Joomla forum namens het gehele team.
Ik weet niet hoe je de muziek ter download aan gaat bieden, maar het volgende component biedt wel de mogelijkheden die je zoekt mbt periode instellen, betalen etc.
dms document seller
Google maar eens op het bovenstaande.
Groetjes
Renata
Allereerst van harte welkom bij Mijn Joomla forum namens het gehele team.
Ik weet niet hoe je de muziek ter download aan gaat bieden, maar het volgende component biedt wel de mogelijkheden die je zoekt mbt periode instellen, betalen etc.
dms document seller
Google maar eens op het bovenstaande.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden