Skip to main content

Vraag google maps

Meer
11 jaren 6 maanden geleden #2951 door cb
google maps werd gestart door cb
Ik heb een plugin toegevoegd op een artikel om een google maps te integreren op de pagina. Dit werkt zonder probleem maar wanneer de gebruiker wijst naar het vertrekpunt verschijnen de coordinaten. Ik zou willen dat het adres verschijnt, kan iemand mij helpen hoe ik ze moet toevoegen of instellen.
Hieronder hetgeen ik heb opgegeven op de pagina.
{googleMaps addr="51.00076, 4.08496"}
de pagina kan u hier vinden: www.denderklokjes.be/index.php/tongenslijperstocht

Bedankt alvast
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #2975 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: google maps
Hi CB,

Volgens de sourceview van je site gebruik je php-gtk2/Joomla-Gadgets/googleMaps-plugin
Volgens de documentatie www.kksou.com/php-gtk2/Joomla-Gadgets/go...lugin.php#how_to_use is de volgende code te gebruiken om het adres weer te geven:
Code:
{googleMaps lat=37.4219720 long=-122.0841430 label="Google Inc.~ 1600 Amphitheatre Parkway.~Mountain View, CA 94043"}

Op dezelfde pagina worden nog vele andere mogelijkheden gegeven van.

Groet, Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #2990 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: google maps
Super, het werkt !!!
En inderdaad er staat nog veel meer info op hun pagina.....
Onderwerp is gesloten.
  • Serious56
  • Serious56's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
11 jaren 5 maanden geleden #3767 door Serious56
Beantwoord door Serious56 in topic Re: google maps
Hi. Ik dank u allen, ik moet het zelfde ding en je berichten helpen me om het te beheren.
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #4800 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: google maps
Beste cb,

Het is opgelost begrijp ik. Zou je deze topic zelf willen sluiten en op opgelost willen zetten? Zie helemaal onderaan deze topic.

@Serious56 Mooi dat ook jij geholpen bent. Welkom bij MijnJoomlaForum bij deze. Indien je vragen hebt, kun je ze uiteraard ook zelf stellen. Open hiervoor een topic PER vraag in het juiste forum.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden
Gemaakt door Kunena