- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Contactformulier
- petereul59
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3004
door petereul59
Contactformulier werd gestart door petereul59
Ik wil graag een aanmeldformulier op mijn website plaatsen waar mensen zich op kunnen geven. Hierna wil ik graag dat de opgegeven deelnemers zichtbaar zijn op de website zonder tussenkomst van mij.
Weet iemand een extensie die ik hier voor kan gebruiken.
Weet iemand een extensie die ik hier voor kan gebruiken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
11 jaren 6 maanden geleden #3017
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Contactformulier
Hallo Petereul59,
ik weet niet precies wat je deelnemers op je of de site voor functie hebben of wat ze gaan doen?
Maar joomla heeft dus een inlogmodule en hier aan kun je ook registratie koppelen! (zie afbeelding)
Misschien dat dat het is ik/wij horen het wel
Groeten Ron
ik weet niet precies wat je deelnemers op je of de site voor functie hebben of wat ze gaan doen?
Maar joomla heeft dus een inlogmodule en hier aan kun je ook registratie koppelen! (zie afbeelding)
Misschien dat dat het is ik/wij horen het wel
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
- petereul59
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 6 maanden geleden #3018
door petereul59
Beantwoord door petereul59 in topic Re: Contactformulier
Ron,
Het gaat er om dat iemand kan aangeven dat hij bijv. vrijdagavond aanwezig is op een clubavond.
Als hij zich heeft aangemeld zou het ook leuk zijn dat hij kan zien wie zich nog meer aangemeld heeft.
Via bijv. CKforms kan alleen de administrator zien wie zich heeft aangemeld. De deelnemers zelf niet, ik zou dit graag geautomatiseerd willen hebben.
Peter
Het gaat er om dat iemand kan aangeven dat hij bijv. vrijdagavond aanwezig is op een clubavond.
Als hij zich heeft aangemeld zou het ook leuk zijn dat hij kan zien wie zich nog meer aangemeld heeft.
Via bijv. CKforms kan alleen de administrator zien wie zich heeft aangemeld. De deelnemers zelf niet, ik zou dit graag geautomatiseerd willen hebben.
Peter
- SPABO
- Gebruiker
- De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt!
11 jaren 6 maanden geleden #3184
door SPABO
"Carpe Diem"
Beantwoord door SPABO in topic Re: Contactformulier
Dat kan met Chronoforms, het is puzzelen, maar als flink door het Chronoengine forum spit moet dat gaan lukken !
"Carpe Diem"
- eric
- Gebruiker
11 jaren 6 maanden geleden #3188
door eric
InSiteVision webpublishing maakt de website die past bij uw wensen!
KvK: 56137613
Beantwoord door eric in topic Re: Contactformulier
Peter,
Wat wij wilt kan met RSEvents Pro. Je kunt dan een event aanmaken, bijvoorbeeld "clubavond". Op dit evenement kunnen (geregistreerde) gebruikers zich dan aan- en afmelden. Ik heb dat op deze manier geregeld voor de wedstrijden van mijn dartclub zodat ik op tijd weet wie er meespelen.
Je kunt eens kijken op darts.beernink.eu (de site is nog in ontwikkeling, we gaan pas in september van start) maar RSEvents Pro staat er op en werkt (wedstrijdschema).
Mocht je eens willen testen met aan- en afmelden, stuur me dan even een PM dan stuur ik je inloggegevens.
M.vr.gr.,
Eric
Wat wij wilt kan met RSEvents Pro. Je kunt dan een event aanmaken, bijvoorbeeld "clubavond". Op dit evenement kunnen (geregistreerde) gebruikers zich dan aan- en afmelden. Ik heb dat op deze manier geregeld voor de wedstrijden van mijn dartclub zodat ik op tijd weet wie er meespelen.
Je kunt eens kijken op darts.beernink.eu (de site is nog in ontwikkeling, we gaan pas in september van start) maar RSEvents Pro staat er op en werkt (wedstrijdschema).
Mocht je eens willen testen met aan- en afmelden, stuur me dan even een PM dan stuur ik je inloggegevens.
M.vr.gr.,
Eric
InSiteVision webpublishing maakt de website die past bij uw wensen!
KvK: 56137613
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden