- Ontvangen bedankjes 0
Vraag JCE Editor
- Freddy
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3509
door Freddy
JCE Editor werd gestart door Freddy
Hallo,
Ik ben nogal nieuw in joomla, Ik ben bezig met een wetenschappelijk artikel te schrijven.
Oorspronkelijk is het geschreven in Mathcad, maar met copy en paste lukt niet. Output van Mathcad naar HTML lukt wel, maar met copy en past is het resultaat nogal verwarrend (door elkaar).
Ik probeer nu het artikel te schrijven met JCE Editor, maar de sub- en supscript werkt NIET.
Wat doe ik verkeerd ?
Ik ben nogal nieuw in joomla, Ik ben bezig met een wetenschappelijk artikel te schrijven.
Oorspronkelijk is het geschreven in Mathcad, maar met copy en paste lukt niet. Output van Mathcad naar HTML lukt wel, maar met copy en past is het resultaat nogal verwarrend (door elkaar).
Ik probeer nu het artikel te schrijven met JCE Editor, maar de sub- en supscript werkt NIET.
Wat doe ik verkeerd ?
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 6 maanden geleden #3513
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: JCE Editor
Beste Freddy,
allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum
Hieronder zie je een printscreen hoe sub scrips te gebruiken.
Ik weet echter niet wat de consequenties zijn als je copy past vanuit een Mathcad omgeving, maar ik kan me zo voorstellen dat deze 2 elkaar niet helemaal zullen "begrijpen". Wellicht kan iemand anders je daarmee verder helpen.
Groetjes
Renata
allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum
Hieronder zie je een printscreen hoe sub scrips te gebruiken.