- Ontvangen bedankjes 0
Vraag JCE Editor
- Freddy
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 6 maanden geleden #3509
door Freddy
JCE Editor werd gestart door Freddy
Hallo,
Ik ben nogal nieuw in joomla, Ik ben bezig met een wetenschappelijk artikel te schrijven.
Oorspronkelijk is het geschreven in Mathcad, maar met copy en paste lukt niet. Output van Mathcad naar HTML lukt wel, maar met copy en past is het resultaat nogal verwarrend (door elkaar).
Ik probeer nu het artikel te schrijven met JCE Editor, maar de sub- en supscript werkt NIET.
Wat doe ik verkeerd ?
Ik ben nogal nieuw in joomla, Ik ben bezig met een wetenschappelijk artikel te schrijven.
Oorspronkelijk is het geschreven in Mathcad, maar met copy en paste lukt niet. Output van Mathcad naar HTML lukt wel, maar met copy en past is het resultaat nogal verwarrend (door elkaar).
Ik probeer nu het artikel te schrijven met JCE Editor, maar de sub- en supscript werkt NIET.
Wat doe ik verkeerd ?
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 6 maanden geleden #3513
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: JCE Editor
Beste Freddy,
allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum
Hieronder zie je een printscreen hoe sub scrips te gebruiken.
Ik weet echter niet wat de consequenties zijn als je copy past vanuit een Mathcad omgeving, maar ik kan me zo voorstellen dat deze 2 elkaar niet helemaal zullen "begrijpen". Wellicht kan iemand anders je daarmee verder helpen.
Groetjes
Renata
allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum
Hieronder zie je een printscreen hoe sub scrips te gebruiken.
Ik weet echter niet wat de consequenties zijn als je copy past vanuit een Mathcad omgeving, maar ik kan me zo voorstellen dat deze 2 elkaar niet helemaal zullen "begrijpen". Wellicht kan iemand anders je daarmee verder helpen.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- Freddy
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 6 maanden geleden - 11 jaren 6 maanden geleden #3544
door Freddy
Beantwoord door Freddy in topic Re: JCE Editor
Renata,
Dank voor je snelle respons.
Hier is me input
Edit Renata: Ik heb de code tussen codetags geplaatst.
Dank voor je snelle respons.
Hier is me input
Code:
<p> </p>
<p>het toerental n<sub>2</sub>
</p>
<p>De Steeklengte van het koppel [1-2] t<sub>1-2 </sub>= 13,14 cm</p>
met hier het resultaat
het toerental n2
De Steeklengte van het koppel [1-2] t1-2 = 13,14 cm
Laatst bewerkt 11 jaren 6 maanden geleden door Freddy.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
11 jaren 6 maanden geleden #3545
door Renata
Hoi,
Je code zie er redelijk uit alhoewel ik wel het e.e.a. mis. Kijk maar eens naar het volgende voorbeeld:
Het enige wat ik kan bedenken bij copy past is dit:
Kopieer alleen vanuit een teksteditor zoals kladblok. Kladblok genereert alleen platte tekst zonder code etc. Zo zorg je ervoor dat je schone tekst plakt zonder vervuiling van andere documenten met de daarbij behorende eigen codes. JCE kan dan met een schone lei beginnen en de juiste codes toepassen.
Groetjes
Renata
Je code zie er redelijk uit alhoewel ik wel het e.e.a. mis. Kijk maar eens naar het volgende voorbeeld:
Code:
<p>test <sup>dit is subscript</sup>en weer gewone tekst</p>
<p> </p>
<p>Nieuwe regel en na een paar spaties weer nieuwe zin</p>
<p> </p>
<p>2 regel overgeslagen</p>
Kopieer alleen vanuit een teksteditor zoals kladblok. Kladblok genereert alleen platte tekst zonder code etc. Zo zorg je ervoor dat je schone tekst plakt zonder vervuiling van andere documenten met de daarbij behorende eigen codes. JCE kan dan met een schone lei beginnen en de juiste codes toepassen.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
- Freddy
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 6 maanden geleden - 11 jaren 6 maanden geleden #3547
door Freddy
Beantwoord door Freddy in topic Re: JCE Editor
Renata,
Ik heb een nieuw artikel gestart - dus blanco -
De code:
Het resultaat:
Het toeren n2
aaaaaaaaaaaaaa
Conclusie ??? - de code werkt niet ?? of er is dus hier iets fout
Ik heb een nieuw artikel gestart - dus blanco -
De code:
Code:
<p>Het toeren n<sub>2</sub>
</p>
<p>aaaaaa<sub>aaaaaaaa</sub>
</p>
Het resultaat:
Het toeren n2
aaaaaaaaaaaaaa
Conclusie ??? - de code werkt niet ?? of er is dus hier iets fout
Laatst bewerkt 11 jaren 6 maanden geleden door Freddy.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
11 jaren 6 maanden geleden #3549
door Renata
sowieso werkt de code hier niet. We werken hier met bbtags.
Gebruik je de laatste versie van JCE editor zo ook Joomla?
ps wil je hier de code tags gebruiken? klik op "verander" op je eigen topic, dan zie je hoe ik het gedaan heb.
Groetjes
Renata
Gebruik je de laatste versie van JCE editor zo ook Joomla?
ps wil je hier de code tags gebruiken? klik op "verander" op je eigen topic, dan zie je hoe ik het gedaan heb.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden