Skip to main content

Vraag google maps api key, krijg geen google map te zien

Meer
11 jaren 5 maanden geleden - 11 jaren 5 maanden geleden #4054 door cb
Ik heb de plugin google maps geinstalleerd, trouwens al meermaals gebruikt. Nu echter op een nieuwe 2,5 joomla site.
plugin geactiveerd en de api-key ingegeven, nu wil ik via een artikel mijn google map weergeven en ik gebruik de locatie zoals ik voordien al had ingegeven. Maar ik krijg maar geen map te zien.
Heb mijn oude api-key gebruikt en identiek dezelfde gegevens ingegeven zoals op mijn andere site en toch werkt er iets niet.

Kan er mij iemand dringend helpen - alvast heel erg bedankt !!!

Edit Renata: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (api key) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Laatst bewerkt 11 jaren 5 maanden geleden door cb.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4055 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: api key
Is de plugin wel voor Joomla 2.5 bedoeld?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4056 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: api key
Ja, ik heb hem al gebruikt op een andere site
heb ook de vorige versie ook al getest en werkt ook niet

misschien doe ik iets verkeerd bij de api-key generater, maar ik heb ook al dezelfde key gebruikt als op mijn vorige site
Snap eigenlijk niet zo goed het system met die api-key generater
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4057 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: api key
Beste CB

Is dit wat voor je?

www.phoca.cz/phocamaps

Daar staat dat hij alleen voor 1.5 geschikt is, maar op de download sectie zie je ook dat hij geschikt is voor joomla 2.5 en 3:

www.phoca.cz/download/category/37-phoca-maps-component

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4058 door Arjan
Oké, dan heb ik nog een ander idee namelijk niet gebruik maken van een Plug-In maar gewoon een gebruik maken van de module Aangepaste html, te vinden bij nieuw, en daar gewoon hard de code inzetten
Op mijn eigen site doe ik het ook zo en dit is de code,
Code:
<iframe src="http://maps.google.nl/maps?q=klaproosstraat alphen aan den rijn&oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&hq=&hnear=Klaproosstraat, Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland&t=m&ll=52.145604,4.684811&spn=0.015801,0.025749&z=14&iwloc=A&output=embed" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" width="300" height="300"></iframe>
die ik gebruik voor mijn adres.

De link heb ik trouwens gewoon uit de adresbalk van mijn browser gehaald na dat ik mijn adres had ingetypt.

Mogelijk werkt dit niet bij je omdat je geen gebruik mag maken van de code <iframe>.
Om dat op te lossen ga j naar Plugin beheer, zoekt met Tiny en klik dan op TinyMC.
Hier kan je aangeven wat de verboden codes zijn en als je de codes die daar staan vervangt voor een q, er is voor zover mij bekend geen html tag met q, dan kan je wel de iframe toevoegen.

Helemaal leeg laten werkt niet want dan word alle verboden code weer terug gezet.

Succes

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4059 door cb
Ja, dat is natuurlijk een probleem omzeilen. Ik weet dat het werkt op een van mijn andere sites, daardoor had ik graag geweten hoe ik het nogmaals kan toepassen.
Ik zal wel iets verkeerds opgeven/ingeven ... maar wat of hoe op te lossen !!??

Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden
Gemaakt door Kunena