Skip to main content

Vraag Installeer dj-imageslider

• Leen
  • Leen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9465 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: Installeer dj-imageslider
:)Hallo Dender,
:offtopic_happy:
Misschien reageer ik beetje laat maar ik ben niet altijd online vooral s 'avonds niet :ontopic:
Maar ik dacht al dat iets lastiger zou worden ik heb gekeken naar je plaatjes(maar is voor mij ogen net niet geheel scherm genoeg) en nu komt er iets wat ik al beetje dacht.
Heb jij je nieuwe test versie joomla niet ergens in een nieuw map gezet online ? .(neem aan dat hij bij die wix domein staat ? hebben die ook ergens een handleiding ik zal vandaag eens kijken of ik iets kan vinden) maar die template moet gewoon  in het rijtje van joomla staan zie mijn plaatjes alleen ik ik bij me zelf even de beez etc templates verwijderd)

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9470 door dender
Beantwoord door dender in topic Re: Installeer dj-imageslider
Nee ik kan die map echt niet vinden. OOk dat WWW niet wat ik bij jou zie staan.
Hoe bedoel je? De test versie van Joomla online in een map gezet? Waar zou ik die neergezet moeten hebben dan? Ik weet alleen toen ik begon met Joomla ik de demo eerst downloade en ik een account had gemaakt op Cloudaccess.net maar zag daar uiteindelijk niet echt het nut van in want je kon gewoon inloggen op Joomla als je je websitenaam + Joomla + admin intoetst.

• Leen
  • Administrator
  • Administrator
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9471 door Leen
even voor mijn duidelijkheid anders geef ik misschien steeds de verkeerde aanwijzingen .
Waar heb je de joomla test site  online draaien is dat bij die Cloudaccess.net .?

Ik weet alleen toen ik begon met Joomla ik de demo eerst downloade

en na die download wat moest je daar mee doen ? bv uitpakken op de computer of zo iets ?
:ontopic:

M.v.g Leen

Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9473 door dender
Hmm volgens mij kwam ik bij cloudaccess.net terecht omdat ik op de website van joomla dacht dat ik dat moest invullen en dan op downloaden daarvan moest klikken (stond in hun sidebar) om Joomla te kunnen gebruiken. Maar ik moest gewoon op een andere download knop klikken. Wel vond ik als ik weer inlogde bij systeeminstellingen en pad naar logmap: home/vhosts/sshonyphotography.com/httpdocs/joomla/logs

Volgens mij is dit waar alle gegevens nu staan en dat lijkt niet mijn finder venster maar online in de vhost van mijn website? Geen flauw idee hoe ik daar kom.

• Leen
  • Administrator
  • Administrator
Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9474 door Leen
oke ik gokte dat al  ben daar net aan kijken of ik je op die manier beter kan helpen
maar ik moet wel even oefenen en zo dus wanhoop niet.
het is echte wel zo jij zei je zit je template niet he
hij zou toch  bij template overzichten moeten staan net zo als dit plaatje maar
zo niet dan hoor ik het graag want dan zou er iets mis zijn gegaan misschien maar ik kan nu wel gemakkelijker een filmpje maken als we over het zelfde praten.
En ik weet niet hoelang dit gratis is misschien maar een maandje of zo
leenhulp.cloudaccess.net/

M.v.g Leen

Meer
9 jaren 7 maanden geleden #9475 door dender
Ja dat zie je wel alleen ik zit dus niet op cloudaccess.net dat zie je namelijk niet in de link staan. Kijk maar op de afbeelding. Ik heb ook geen idee of het afloopt dus.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden
Gemaakt door Kunena