- Ontvangen bedankjes 203
Vraag Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9591
door
JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar werd gestart door
Heb op de Website:
l
(Joom Gallery) geinstalleerd, en binnen configuratiebeheer het fotoboek ingesteld.
Het een aantal foto's in gelezen en dit werkt prima.
Heb een categorie gemaakt en de foto's daarin ingelezen, een check uitgevoerd de foto's zitten erin.
Heb een interne link gemaakt en krijg het volgende resultaat:
Volgens mij mis ik nog iets maar weet even niet wat?
Het een aantal foto's in gelezen en dit werkt prima.
Heb een categorie gemaakt en de foto's daarin ingelezen, een check uitgevoerd de foto's zitten erin.
Heb een interne link gemaakt en krijg het volgende resultaat:
Volgens mij mis ik nog iets maar weet even niet wat?
Laatst bewerkt 6 maanden 5 dagen geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 2 maanden geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9592
door
Beantwoord door in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
We zijn inmiddels weer een grote stap verder:
De rechten van de foto's stonden niet goed, dit is inmiddels aangepast, hier door zijn de fotos zichtbaar (rechten fotos - publiek)
Hetgeen wat het nu alleen nog niet doet is: SlimBox fotoweergave binnen Joomgallery, misschien dan iemand mij hierbij kan/wil helpen.
Hier de link van het fotoboek:
De rechten van de foto's stonden niet goed, dit is inmiddels aangepast, hier door zijn de fotos zichtbaar (rechten fotos - publiek)
Hetgeen wat het nu alleen nog niet doet is: SlimBox fotoweergave binnen Joomgallery, misschien dan iemand mij hierbij kan/wil helpen.
Hier de link van het fotoboek:
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
10 jaren 2 maanden geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9593
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Hallo Rene,
Een poos eerder had je een soort gelijk probleem met een andere site dacht ik.
is toch niet het zelfde soort probleem ? anders had je daar zelf de oplossing gevonden.
Een poos eerder had je een soort gelijk probleem met een andere site dacht ik.
is toch niet het zelfde soort probleem ? anders had je daar zelf de oplossing gevonden.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
10 jaren 2 maanden geleden #9594
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
en zo niet tja lastig maar kijk eens joomgalery optie knop(cpanel)
JoomGallery Admin-Menu > Configuratiebeheer tab fronted instellingen daar weer eventueel bij popups.
maar kan ook zijn dat je op tabblad categorie weergave ergens naar beneden scrollen en slimbox kiezen bij Naar gedetailleerde weergave
dit kan ook bij detailweergave tabblad
zoals je dus ziet lastig te zeggen waar je precies moet zijn maar zoek bekijk daar eerst eens
JoomGallery Admin-Menu > Configuratiebeheer tab fronted instellingen daar weer eventueel bij popups.
maar kan ook zijn dat je op tabblad categorie weergave ergens naar beneden scrollen en slimbox kiezen bij Naar gedetailleerde weergave
dit kan ook bij detailweergave tabblad
zoals je dus ziet lastig te zeggen waar je precies moet zijn maar zoek bekijk daar eerst eens
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9634
door
Beantwoord door in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Hoi Leen,
Indien we het volgende instellen:
JoomGallery > Configuratiebeheer > Categorieweergave (Thickbox3)
JoomGallery > Configuratiebeheer > Detailweergave (Thickbox3)
Krijgen we wel een goed lopend fotoboek in JoomGallery:
Indien we instellen Slimbox, krijgen we geen goed lopene fotoboek.
Indien we het volgende instellen:
JoomGallery > Configuratiebeheer > Categorieweergave (Thickbox3)
JoomGallery > Configuratiebeheer > Detailweergave (Thickbox3)
Krijgen we wel een goed lopend fotoboek in JoomGallery:
Indien we instellen Slimbox, krijgen we geen goed lopene fotoboek.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
10 jaren 1 maand geleden #9635
door Leen
M.v.g Leen
Hallo Rene,
Het is lastig je heb toch niet nog een soort foto programma en bij staan he ?
als ik blijf zoeken op internet kom ik soms ook verhalen tegen dat het ook weer met JQuery te maken kan hebben of er is misschien een plugin die conflict geeft bv las ik dat zoiets als deze Plugin ContentDisclaimer _v1-5_J16_J25_J3. problemen geeft dus is weer lastig zoeken uit proberen .
in geval van nood kan je altijd deze jQuery Easy downloaden en met verschillende instellingen uit testen als je slimbox echt weer aan de gang wil hebben wie weet is te doen
Het is lastig je heb toch niet nog een soort foto programma en bij staan he ?
als ik blijf zoeken op internet kom ik soms ook verhalen tegen dat het ook weer met JQuery te maken kan hebben of er is misschien een plugin die conflict geeft bv las ik dat zoiets als deze Plugin ContentDisclaimer _v1-5_J16_J25_J3. problemen geeft dus is weer lastig zoeken uit proberen .
in geval van nood kan je altijd deze jQuery Easy downloaden en met verschillende instellingen uit testen als je slimbox echt weer aan de gang wil hebben wie weet is te doen
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden