- Ontvangen bedankjes 203
Vraag Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #9636
door
Beantwoord door in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Hoi Leen,
Voor de zekerheid even een check uitgevoerd
- Heb geen extra fotoboek module op de Website draaien
- De andere plugins draaien ook niet op de Website
jQuery Easy, heb ik gedownload en zal eens proberen of ik slimbox daarmee aan de gang kan krijgen.
Zal je even op de hoogte houden.
Voor de zekerheid even een check uitgevoerd
- Heb geen extra fotoboek module op de Website draaien
- De andere plugins draaien ook niet op de Website
jQuery Easy, heb ik gedownload en zal eens proberen of ik slimbox daarmee aan de gang kan krijgen.
Zal je even op de hoogte houden.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
10 jaren 1 maand geleden #9637
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Oke het zal best wel een kleinigheidje zijn maar dan weten andere gebruikers ook weer waar ze het eventueel kunnen zoeken.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden #9638
door
Beantwoord door in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Het volgende heb ik inmiddels gedaan: jQuery Easy geinstalleerd en ingeschakeld en de optie Activeer jQuery op jQuery gezet, helaas nog geen resultaat
Zal van de week eens een aantal opties vergelijken met een andere Website, waar alles wel werkt ook Slimbox, het is alleen een versie op een Joomla 3.X website.
Zal van de week eens een aantal opties vergelijken met een andere Website, waar alles wel werkt ook Slimbox, het is alleen een versie op een Joomla 3.X website.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
10 jaren 1 maand geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9640
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: JoomGallery (Fotoboeken) Geinstalleerd - Fotoboek nog niet zichtbaar
Hallo Rene,
zoals je als laatste opmerkte gaat het dus over een joomla 3 versie vandaar dat je topic ook verhuist is.
Maar nu ben ik zelf aan kijken en uit proberen maar lijkt nog een beetje aan beta versie te zijn kan je aangeven wat je allemaal er van heb gebruikt dat zoekt wat makkelijker misschien.?
heb je ook van een van die op mijn plaatje staat gebruikt.
zoals je als laatste opmerkte gaat het dus over een joomla 3 versie vandaar dat je topic ook verhuist is.
Maar nu ben ik zelf aan kijken en uit proberen maar lijkt nog een beetje aan beta versie te zijn kan je aangeven wat je allemaal er van heb gebruikt dat zoekt wat makkelijker misschien.?
heb je ook van een van die op mijn plaatje staat gebruikt.
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 6 maanden 5 dagen geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
10 jaren 1 maand geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9641
door Leen
M.v.g Leen
Nou snelle test gedaan en geïnstalleerd online test site.
heb wel al die dingen van mijn plaatje er ook ingegooid en alle plug-ins geactiveerd van te voren(sommige dingen zie ik nog niet goed terug maar zorg van later)
Toen heb ik bij joomgallery>Configuration Manager >General Settings tabblad >Category View geheel onderin op Slimbox gezet.
op tabblad Detail View >General Settings bijna onderaan staat de Open Original Image in automatisch al op slimbox.
verder niks nog ingesteld en lijkt te werken .
zie mijn tijdelijk website dit menu item is met
heb wel al die dingen van mijn plaatje er ook ingegooid en alle plug-ins geactiveerd van te voren(sommige dingen zie ik nog niet goed terug maar zorg van later)
Toen heb ik bij joomgallery>Configuration Manager >General Settings tabblad >Category View geheel onderin op Slimbox gezet.
op tabblad Detail View >General Settings bijna onderaan staat de Open Original Image in automatisch al op slimbox.
verder niks nog ingesteld en lijkt te werken .
zie mijn tijdelijk website dit menu item is met
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 1 maand geleden - 6 maanden 5 dagen geleden #9652
door
JoomGallery Slimbox werkt niet in mijn Joomla 2.5 website, dat is het issue.
Heb ook geen enkele plugin geinstalleerd, heb alleen het volgende geinstalleerd:
Mis ik misschien nog een PlugIn om SlimBox aan de gang te krijgen.
Heb ook geen enkele plugin geinstalleerd, heb alleen het volgende geinstalleerd:
Mis ik misschien nog een PlugIn om SlimBox aan de gang te krijgen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden