- Ontvangen bedankjes 0
Vraag webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
- jan1956
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 10 maanden geleden #9712
door jan1956
webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6 werd gestart door jan1956
Hallo beste mensen, ik ga een meerdaags seminar aan bieden. Hiervoor hebben deelnemers de keuze (dus verschillende opties) om:
- exact alleen de (3) dagen te komen
- idem + de dag eraan voorafgaand
- idem + de dag eraan voorafgaand + de dag erna,
enzovoort.
Hangt uiteraard verschillend prijskaartje aan.
Ik wil graag dat de bezoeker/deelnemer op de website zijn keuze aan kan geven en vervolgens naar een order wordt geleid, zijn gegevens in dient te vullen, een bevestiging krijgt toegestuurd met daarbij eventueel nog een mail waarin de annuleringsvoorwaarden.
Keuze ook nog van Betalen in termijnen. En betalen via creditcard of Ideal of Paypal.
Vraag: bestaat hiervoor (Joomla 3.3.6) een webwinkel of een of andere extensie die dit kan organiseren en die (het liefst) gratis is. En als het kan gemakkelijk is op te zetten (voorbeeld-video op Youtube?).
nb. Ik ben zo goed als een leek op dit gebied.
Bedankt, Jan
- exact alleen de (3) dagen te komen
- idem + de dag eraan voorafgaand
- idem + de dag eraan voorafgaand + de dag erna,
enzovoort.
Hangt uiteraard verschillend prijskaartje aan.
Ik wil graag dat de bezoeker/deelnemer op de website zijn keuze aan kan geven en vervolgens naar een order wordt geleid, zijn gegevens in dient te vullen, een bevestiging krijgt toegestuurd met daarbij eventueel nog een mail waarin de annuleringsvoorwaarden.
Keuze ook nog van Betalen in termijnen. En betalen via creditcard of Ideal of Paypal.
Vraag: bestaat hiervoor (Joomla 3.3.6) een webwinkel of een of andere extensie die dit kan organiseren en die (het liefst) gratis is. En als het kan gemakkelijk is op te zetten (voorbeeld-video op Youtube?).
nb. Ik ben zo goed als een leek op dit gebied.
Bedankt, Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
9 jaren 10 maanden geleden #9714
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
Hallo Jan1956,
of het allemaal gemakkelijk is weet ik niet meestal moet ik zelf ook flink oefen en test maar wat je nu vraagt misschien met deze gratis
extensions.joomla.org/extensions/living/...ulture/courses/18600
als je op hun demo site gaat kijken kan je beetje zien met inlognaam demo1 etc
sman.osg-gmbh.de/en/demo-osg-seminar-manager.html
of het allemaal gemakkelijk is weet ik niet meestal moet ik zelf ook flink oefen en test maar wat je nu vraagt misschien met deze gratis
extensions.joomla.org/extensions/living/...ulture/courses/18600
als je op hun demo site gaat kijken kan je beetje zien met inlognaam demo1 etc
sman.osg-gmbh.de/en/demo-osg-seminar-manager.html
M.v.g Leen
- Arjan
- Gebruiker
9 jaren 10 maanden geleden #9715
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
Je zou ook een formulier kunnen maken met de keuzes zo als je ze beschrijft.
Dan er voor zorgen dat het juiste bedrag tevoorschijn komt, dat word iets ingewikkelder, waarna de mensen kunnen bestellen.
Betalen via via creditcard of Ideal of Paypal kost je, dacht ik, altijd geld. Maar daar kan ik mij in vergissen :-[
Dan er voor zorgen dat het juiste bedrag tevoorschijn komt, dat word iets ingewikkelder, waarna de mensen kunnen bestellen.
Betalen via via creditcard of Ideal of Paypal kost je, dacht ik, altijd geld. Maar daar kan ik mij in vergissen :-[
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- jan1956
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 10 maanden geleden #9716
door jan1956
Beantwoord door jan1956 in topic Re: webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
Dankjewel Leen en Arjan. Ik ga daar eerst eens goed naar kijken.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
9 jaren 10 maanden geleden #9723
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
Wat ik me eigenlijk afvraag is of mensen bij boeken direct moeten betalen bij jou. iDEAL is typisch een online betaal module. Je besteld iets, vult je gegevens in, lees eventueel voorwaarden en ga dan online afrekenen.
Een webshop zoals Virtemart (gratis) kan dit gewoon. Maar om online te kunnen afrekenen, heb je een online betaal plugin/component nodig zoals cciDEAL of JDideal . Deze 2 laatste plugins/componenten zijn helaas niet gratis.
Voor alles geldt: het is voor iemand die een "leek" is lastig om het bovenstaande te doen, maar alles is zeker te leren!
Groetjes
Renata
Een webshop zoals Virtemart (gratis) kan dit gewoon. Maar om online te kunnen afrekenen, heb je een online betaal plugin/component nodig zoals cciDEAL of JDideal . Deze 2 laatste plugins/componenten zijn helaas niet gratis.
Voor alles geldt: het is voor iemand die een "leek" is lastig om het bovenstaande te doen, maar alles is zeker te leren!
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
- Jheroen
- Gebruiker
9 jaren 10 maanden geleden #9819
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: webwinkel (gratis) of extensie (simpel) - Joomla 3.3.6
Wij hebben net een Joomla 1.5 met bijpassende Virtuemart installatie gemigreerd naar Joomla 2.5; deze klant organiseert een congres en de tickets zijn verwerkt in Virtuemart, we hebben hier ook het betaalplatform Buckaroo in geconfigureerd om mensen direct te kunnen laten betalen.
Het design en de content zijn niet van ons maar van de klant
Het design en de content zijn niet van ons maar van de klant
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Tijd voor maken pagina: 0.495 seconden