Vraag joomla module Joaktree
- Ron
- Administrator
Minder
Meer
9 jaren 11 maanden geleden #11388
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: joomla module Joaktree
Hallo Bruno,
nu wordt het me wat meer duidelijker.
Je server waar je .com site opdraait is wel joomla vriendelijk? dus minimale php versie 5.3.10
Is de extensie wel geschikt voor joomla 3.3.6? hun laatste update is van 14 maart 2014.
Het stukje missende script kan je het beste bij de makers vragen.
Groeten Ron
nu wordt het me wat meer duidelijker.
Je server waar je .com site opdraait is wel joomla vriendelijk? dus minimale php versie 5.3.10
Is de extensie wel geschikt voor joomla 3.3.6? hun laatste update is van 14 maart 2014.
Het stukje missende script kan je het beste bij de makers vragen.
Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- bruno-01
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 10 maanden geleden #11389
door bruno-01
Beantwoord door bruno-01 in topic Re: joomla module Joaktree
Dat laatste is nu juist het probleem. Niels van Dantzig, de maker, reageert al tijden niet meer en in een van zijn laatste reakties over dit onderwerp gaf hij aan een aanpassing aan te brengen maarja....erg jammer want er is veel energie in die .COM gestoken
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
9 jaren 10 maanden geleden #11390
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: joomla module Joaktree
Hallo bruno-01 ,
Ik snap nu beetje je probleem.
ik heb ooit eens geprobeerd iets te maken met joaktree echter dit was in joomla versie 2.5.28 en had toen ook zo probleem.
Na veel zoeken wel een soort oplossing gevonden voor te omzeilen(dus werkend te krijgen)maar of het handig is en goed uit te leggen weet ik nog niet maar gaat het proberen.
Op een gegeven moment als je dus de foto wil bijvoegen zie je taatn waar en welke map hij geplaats gaat worden.
Echter op de een of andere manier kan het programma via de frontend waar je dit probeerd niet voor elkaar krijgen.
Dus zodra je weet welke foto je wil zetten log je ook in backend en ga je naar mediabeheer en dan naar de mappen van joaktree.
daar maak je de map bij zoals hij in front-end laat zien.
dan ga je inmedia beheer naar die map en upload de foto die je gaat gebruiken daar in ook.
in front end zou je nu als goed is bewerking zogenaamd af kunnen maken en opslaan.
ik doe meestal dan eerst de map maken en foto in backend .
en dan later ga ik in frontend de foto eventueel op bewerken klikken en dan weer kiezen en opslaan .
Ik weet at mijn uitleg niet geheel helder overkomt maar het is zo ongeveer wel te doen dat je alsnog de foto's kan plaatsen en tonen.
Ik snap nu beetje je probleem.
ik heb ooit eens geprobeerd iets te maken met joaktree echter dit was in joomla versie 2.5.28 en had toen ook zo probleem.
Na veel zoeken wel een soort oplossing gevonden voor te omzeilen(dus werkend te krijgen)maar of het handig is en goed uit te leggen weet ik nog niet maar gaat het proberen.
Op een gegeven moment als je dus de foto wil bijvoegen zie je taatn waar en welke map hij geplaats gaat worden.
Echter op de een of andere manier kan het programma via de frontend waar je dit probeerd niet voor elkaar krijgen.
Dus zodra je weet welke foto je wil zetten log je ook in backend en ga je naar mediabeheer en dan naar de mappen van joaktree.
daar maak je de map bij zoals hij in front-end laat zien.
dan ga je inmedia beheer naar die map en upload de foto die je gaat gebruiken daar in ook.
in front end zou je nu als goed is bewerking zogenaamd af kunnen maken en opslaan.
ik doe meestal dan eerst de map maken en foto in backend .
en dan later ga ik in frontend de foto eventueel op bewerken klikken en dan weer kiezen en opslaan .
Ik weet at mijn uitleg niet geheel helder overkomt maar het is zo ongeveer wel te doen dat je alsnog de foto's kan plaatsen en tonen.
M.v.g Leen
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
9 jaren 10 maanden geleden #11391
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: joomla module Joaktree
hopelijk kom je nu stap je verder en anders lezen we wel weer.
success
success
M.v.g Leen
- bruno-01
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 10 maanden geleden #11393
door bruno-01
Beantwoord door bruno-01 in topic Re: joomla module Joaktree
Hallo Leen
dank voor je reaktie maar....dat is het probleem niet. Fotos op een "persoonskaart" toevoegen lukt prima.
Het probleem zit in het tabblad " informatie" Dat kun je op 2 manieren vullen. Via "front end" maar dan heb je alleen platte tekst. De andere manier is in joomla een artikel maken, daar als metazoekwoord het unike JT..... nummer in te zetten van de desbetreffende persoon. Als je daarna op informatie klikt verschijnt (als het dus goed is) dat artikel. ( wat dus op .NL wel werkt en op .COM niet zie links hierboven ergens... )
dank voor je reaktie maar....dat is het probleem niet. Fotos op een "persoonskaart" toevoegen lukt prima.
Het probleem zit in het tabblad " informatie" Dat kun je op 2 manieren vullen. Via "front end" maar dan heb je alleen platte tekst. De andere manier is in joomla een artikel maken, daar als metazoekwoord het unike JT..... nummer in te zetten van de desbetreffende persoon. Als je daarna op informatie klikt verschijnt (als het dus goed is) dat artikel. ( wat dus op .NL wel werkt en op .COM niet zie links hierboven ergens... )
- Ron
- Administrator
9 jaren 10 maanden geleden #11394
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: joomla module Joaktree
Hallo,
is de .com site en kopie van .nl?
Als je de .com site op een subdomein zet van .nl site werkt het dan wel?
Beetje raar dat het probleem wel bekend is bij de maker van de module maar er verder niks mee doet.
Maar ja het is een gratis extensies dus van hem kan je ook niet veel verwachten (denk ik).
Groeten Ron
is de .com site en kopie van .nl?
Als je de .com site op een subdomein zet van .nl site werkt het dan wel?
Beetje raar dat het probleem wel bekend is bij de maker van de module maar er verder niks mee doet.
Maar ja het is een gratis extensies dus van hem kan je ook niet veel verwachten (denk ik).
Groeten Ron
Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden