Skip to main content

Vraag Alternatief voor Google Maps-plugin van Mike Reumer, Reumer tech?

• nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
6 jaren 6 maanden geleden #16436 door nkamp
Hallo,

Ik had een mooi template gevonden, althans ik vond hem mooi voor joomla 3/virtuemart 3.x. (Themeforest). Ik vroeg mij wel af of deze onderhouden wordt aangezien de download een full package bevat, maar deze liep nogal achter J3.2. In dit template wordt oa. de google maps plugin van Mike Reumer gebruikt.

Nu heb ik alles kunnen updaten/bijwerken met uitzondering van deze Reumer plugin. Deze heeft ook de UR3 classificatie gektregen van Joomla.

Weet iemand of deze plugin nu onder een andere naam aangeboden wordt? Of anders wat is een goed alternatief? Ik gebruik meestal die van Bow Themes en die ook voldoet. Maar ik zag dat die van Reumer tech nogal wat mogelijkheden had en hij zit in het template, dus ik ben nieuwsgierig.

Mvg.,

Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
6 jaren 6 maanden geleden #16438 door Leen
Hallo Nico,

Ja die Mike Reumer als ik daar op zoekt kom ik ook niet echt meer tot recente nieuw dingen
en de blokkade in de joomla extesies downloads van UR3 classificatie zal niets voor niets zijn.
Dus denk dat je dan inderdaad hem beter kan verwijderen en een goede zoals je zelf al aan geef
van Bow Themes gebruiken of opzoek naar nieuwe maar er zijn er wel erg veel om allemaal uit te proberen
googlemaps free

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden
Gemaakt door Kunena