- Ontvangen bedankjes 0
Vraag catimg verplaatsen in jem calendar
- Esther Schasfoort
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
5 jaren 10 maanden geleden #17050
door Esther Schasfoort
catimg verplaatsen in jem calendar werd gestart door Esther Schasfoort
Hallo,
Ik wil twee dingen in mijn Jem calender veranderen
1. onder de column ''category" wil ik de image van de category in plaats van de naam van de category laten zien
2. In sommige headers wil ik ook deze image ofwel voor ofwel achter de cat naam zetten.
Ik kan niet vinden hoe / waar ik dat moet doen.
Ik wil twee dingen in mijn Jem calender veranderen
1. onder de column ''category" wil ik de image van de category in plaats van de naam van de category laten zien
2. In sommige headers wil ik ook deze image ofwel voor ofwel achter de cat naam zetten.
Ik kan niet vinden hoe / waar ik dat moet doen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
5 jaren 10 maanden geleden - 5 jaren 10 maanden geleden #17054
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic catimg verplaatsen in jem calendar
Hallo,
ik weet niet geheel zeker of je dat bedoelt maar kan je dat niet bij
Administrator>Componenten> Jem> JEM Control Panel>Categorie Manager: bewerk categorie
door daar een afbeelding te kiezen en of daar in omschrijving vaan de categorie een plaatje in te laden ?
ps
Ik heb ook even deze vraag in de juiste categorie in het forum gezet.
ik weet niet geheel zeker of je dat bedoelt maar kan je dat niet bij
Administrator>Componenten> Jem> JEM Control Panel>Categorie Manager: bewerk categorie
door daar een afbeelding te kiezen en of daar in omschrijving vaan de categorie een plaatje in te laden ?
ps
Ik heb ook even deze vraag in de juiste categorie in het forum gezet.
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 5 jaren 10 maanden geleden door Leen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Esther Schasfoort
Onderwerp is gesloten.
- Esther Schasfoort
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 10 maanden geleden #17055
door Esther Schasfoort
Beantwoord door Esther Schasfoort in topic catimg verplaatsen in jem calendar
Hoi Leen,
Ik heb de image onder image gezet. Eerst had ik ook een image toegevoegd in het textveld (jouw 4e plaatje), maar dan zag ik twee keer dezelfde image achterelkaar.
Ik wil ze op een andere plek zetten. Dus niet waar ze nu staan. Ik ben nog niet zo thuis in de namen van alles. Ik denk dat ik het in een .css moet veranderen?
Op het plaatje dat ik meestuurde wil ik die image in de balk krijgen waar de categorie naam staat (ofwel voor of achter de categorienaam. Vervolgens wil ik het ook in de tabel hebben in plaats van de categorienaam (laatste kolom).
Ik heb de image onder image gezet. Eerst had ik ook een image toegevoegd in het textveld (jouw 4e plaatje), maar dan zag ik twee keer dezelfde image achterelkaar.
Ik wil ze op een andere plek zetten. Dus niet waar ze nu staan. Ik ben nog niet zo thuis in de namen van alles. Ik denk dat ik het in een .css moet veranderen?
Op het plaatje dat ik meestuurde wil ik die image in de balk krijgen waar de categorie naam staat (ofwel voor of achter de categorienaam. Vervolgens wil ik het ook in de tabel hebben in plaats van de categorienaam (laatste kolom).
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden