- Ontvangen bedankjes 200
Vraag Geen page view: Error you need to be logged in
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
5 jaren 6 maanden geleden #17059
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen page view: Error you need to be logged in
Hallo EstherS,
Het lijkt me toch iets van bescherming met gebruikers rechten bij me zelf werken die menu items alleen als ik als een geregistreede
gebruiker inlogt maar dan kan ik gegevens via voorzijde invullen(lijkt me niet de bedoeling)
Nu heb ik wel gezien dat je in Jem controle paneel >Instelllingen tabblad usercontrol een en ander kan wijzigen maar ik heb
daar zelf nog niet mee gewerkt.
Ik weet wel dat locatie in evenementen zelf wel gewoon getoond worden.
ps
Ik verwijs niet graag door maar je zou hier ook eens beetje demo en op hun forum kunnen bladeren /lezen
misschien kom je dan sneller naar een oplossing ? Jem website
Het lijkt me toch iets van bescherming met gebruikers rechten bij me zelf werken die menu items alleen als ik als een geregistreede
gebruiker inlogt maar dan kan ik gegevens via voorzijde invullen(lijkt me niet de bedoeling)
Nu heb ik wel gezien dat je in Jem controle paneel >Instelllingen tabblad usercontrol een en ander kan wijzigen maar ik heb
daar zelf nog niet mee gewerkt.
Ik weet wel dat locatie in evenementen zelf wel gewoon getoond worden.
ps
Ik verwijs niet graag door maar je zou hier ook eens beetje demo en op hun forum kunnen bladeren /lezen
misschien kom je dan sneller naar een oplossing ? Jem website
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Esther Schasfoort
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 6 maanden geleden #17061
door Esther Schasfoort
Beantwoord door Esther Schasfoort in topic Geen page view: Error you need to be logged in
He Leen,
Ja, dat is een goed idee. Ik heb mij lid gemaakt. Bedankt voor alle hulp. Als ik het antwoord heb zal ik het nog posten hier.
Ja, dat is een goed idee. Ik heb mij lid gemaakt. Bedankt voor alle hulp. Als ik het antwoord heb zal ik het nog posten hier.
Onderwerp is gesloten.
- Esther Schasfoort
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 6 maanden geleden #17075
door Esther Schasfoort
Beantwoord door Esther Schasfoort in topic Geen page view: Error you need to be logged in
Heb de oplossing via het JEM-Forum gekregen. Uiteindelijk was het heel simpel:unsure:
"My events, my attendees and my venues show items that the person that is logged in has created. Those views are just for managing items like events, attendees and venues.
If you want to show events and venues to guests, use Simplelist, Calendar, Category Calendar, Categories, Single Category, Venues, Single Venue, Venue Calendar etc."
In het menu heb ik de menu item type aangepast: Simplelist ipv My Events en Venues ipv Mijn venues...
Nogmaals bedankt Leen & Ron
(Kan ik ergens aangeven dat dit item 'solved' is?)
"My events, my attendees and my venues show items that the person that is logged in has created. Those views are just for managing items like events, attendees and venues.
If you want to show events and venues to guests, use Simplelist, Calendar, Category Calendar, Categories, Single Category, Venues, Single Venue, Venue Calendar etc."
In het menu heb ik de menu item type aangepast: Simplelist ipv My Events en Venues ipv Mijn venues...
Nogmaals bedankt Leen & Ron
(Kan ik ergens aangeven dat dit item 'solved' is?)
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
5 jaren 6 maanden geleden - 5 jaren 6 maanden geleden #17077
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Geen page view: Error you need to be logged in
Hallo EstherS,
Dank je voor het terug koppelen van de oplossing die je gehad heb van JEM Forum,
ik had al zo beetje het vermoeden dat het inderdaad de menu-items keuze konden zijn .
ps.
Ik zal je vraag op opgelost zetten,
dit zou je zelf ook kunnen doen a;ls je in de eerste vraag het icoontje veranderd in groen vinkje.
Ik heb ook even de vraag in de juiste categorie in het forum gezet.
Dank je voor het terug koppelen van de oplossing die je gehad heb van JEM Forum,
ik had al zo beetje het vermoeden dat het inderdaad de menu-items keuze konden zijn .
ps.
Ik zal je vraag op opgelost zetten,
dit zou je zelf ook kunnen doen a;ls je in de eerste vraag het icoontje veranderd in groen vinkje.
Ik heb ook even de vraag in de juiste categorie in het forum gezet.
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 5 jaren 6 maanden geleden doorLeen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Esther Schasfoort
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.526 seconden