- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Sigplus en boxplus dark theme waarom schaalt deze image gallery plugin?
- nkamp
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
5 jaren 8 maanden geleden #17248
door nkamp
Sigplus en boxplus dark theme waarom schaalt deze image gallery plugin? werd gestart door nkamp
Hallo,
Ik krijg voor de volleybal een aantal foto's toegeworpen op de site te zetten. Deze heb ik kleiner gemaakt naar 72dpi en 600x400px. Dat is correct denk ik.
Ik denk ik pak de Sigplus image gallery en ik vond de boxplus dark theme een mooie lightbox pop-up type. Als ik op een foto klik, verschijnt deze in een pop-up maar
de breedte is dan 240px. in de "<div id="boxplusx-aspect" witdth 240px..."
Wanneer ik een ander popup-type neem blijven de foto's wel de juiste grote houden!
Weet iemand waar dit aan ligt of welke instelling ik moet aanpassen?
Alvast bedankt.
Nico.
Ik krijg voor de volleybal een aantal foto's toegeworpen op de site te zetten. Deze heb ik kleiner gemaakt naar 72dpi en 600x400px. Dat is correct denk ik.
Ik denk ik pak de Sigplus image gallery en ik vond de boxplus dark theme een mooie lightbox pop-up type. Als ik op een foto klik, verschijnt deze in een pop-up maar
de breedte is dan 240px. in de "<div id="boxplusx-aspect" witdth 240px..."
Wanneer ik een ander popup-type neem blijven de foto's wel de juiste grote houden!
Weet iemand waar dit aan ligt of welke instelling ik moet aanpassen?
Alvast bedankt.
Nico.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
5 jaren 8 maanden geleden #17249
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Sigplus en boxplus dark theme waarom schaalt deze image gallery plugin?
Hallo Nico,
Ik weet niet zeker maar eb je al eens gekeken administrator > extensies > plugins
en dan op j de plugin > Content - Image gallery - sigplus klikken en
bij tabblad plugin beetje naar beneden scrollen en mogelijk daar instellingen aan passen
als je met muis boven teksten blijf hangen krijg je wat info
Ik weet niet zeker maar eb je al eens gekeken administrator > extensies > plugins
en dan op j de plugin > Content - Image gallery - sigplus klikken en
bij tabblad plugin beetje naar beneden scrollen en mogelijk daar instellingen aan passen
als je met muis boven teksten blijf hangen krijg je wat info
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- nkamp
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 8 maanden geleden #17250
door nkamp
Beantwoord door nkamp in topic Sigplus en boxplus dark theme waarom schaalt deze image gallery plugin?
Hoi leen,
Ja, bedankt voor je reactie. Ja daar 'speel' ik mee maar zonder het gewenste resultaat. Maar het ene pop-up type reageert anders dan de andere. Maar dat is volgens mij zo ik er mee heb zitten 'spelen' instellingen voor de thumbs.
Maar waarom die plusbox dit gaat schalen?? Dat begrijp ik niet. Ik vind er met googlen helemaal niets over. En volgens mij ook niet op hun site of staat net ergens tussen.
Nico
Ja, bedankt voor je reactie. Ja daar 'speel' ik mee maar zonder het gewenste resultaat. Maar het ene pop-up type reageert anders dan de andere. Maar dat is volgens mij zo ik er mee heb zitten 'spelen' instellingen voor de thumbs.
Maar waarom die plusbox dit gaat schalen?? Dat begrijp ik niet. Ik vind er met googlen helemaal niets over. En volgens mij ook niet op hun site of staat net ergens tussen.
Nico
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #17251
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Sigplus en boxplus dark theme waarom schaalt deze image gallery plugin?
Hallo Nico,
Nu weet ik niet of jij met de knop sigplus in de text editor de foto's toe voegt of ook gebruikt
"dus als de plugin botton-sigplus is ingeschakeld."
In mijn test merkte ik wel dat juist die boxplus dark bij mij zelf steeds fout gaf in de code(dus toonde geen foto;s)
maar nu heb ik als voor beeldt deze code
voor mezelf als te en dan werkte hij wel.
en op een andere site werkte deze code in een artikel ook
ps
nu zag ik in je eerste bericht mogelijk een type foutje staan
en anders geef een linkje naar de website waar het omgaat als hij gewoon online zou staan
dan kunnen we misschien iets ontdekken .
Nu weet ik niet of jij met de knop sigplus in de text editor de foto's toe voegt of ook gebruikt
"dus als de plugin botton-sigplus is ingeschakeld."
In mijn test merkte ik wel dat juist die boxplus dark bij mij zelf steeds fout gaf in de code(dus toonde geen foto;s)
maar nu heb ik als voor beeldt deze code
Code:
{gallery layout="flow" preview_width=100 preview_height=100 lightbox="boxplus/dark"}Forumleden{/gallery}
en op een andere site werkte deze code in een artikel ook
Code:
{gallery layout="flow" preview_width=100 lightbox="boxplus/dark"}djfotos{/gallery}
nu zag ik in je eerste bericht mogelijk een type foutje staan
ik weet niet waar je die "witdth"tekst zag ?= t te veelde breedte is dan 240px. in de "<div id="boxplusx-aspect" witdth 240px..."
en anders geef een linkje naar de website waar het omgaat als hij gewoon online zou staan
dan kunnen we misschien iets ontdekken .
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 5 jaren 8 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden