Skip to main content

Vraag Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen

• Frank
  • Frank's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #17304 door Frank
Ik gebruik HelixUltimate en heb die vrijwel helemaal ingericht als onepage. Onderaan net boven de footer heb ik het contactformulier van Rapid Contact (module) staan voorzien van Google Captcha. Nu zou ik er graag een regeltje aan toevoegen zoals die in Flexicontact bestaat, namelijk dat er voor het verzenden een vinkje gezet moet worden om te bevestigen dat bijvoorbeeld het privacybeleid of de Alg. Voorwaarden gezien zijn.
Wellicht is het handiger om een andere form te gebruiken. Graag verneem ik dat. Dat mag overigens geen component zijn. Dat is flexicontact ook en dat krijg ik dus niet op die locatie werkend. Als los menu-item is dat wel te bewerkstelligen maar omdat ik met een onepage werk, wil ik dat niet. Heb dit geprobeerd maar dan komt er een linkje te staan, als je daar dan op klikt opent het contactformulier pas.
[edit leen]heb deze vraag naar joomla 3.0 Joomla 3.0 - Extensies J 3.0 - 3rd Party extensies verplaatst [/edit leen]
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
5 jaren 7 maanden geleden - 6 maanden 1 week geleden #17305 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Hallo Frank,

Zo te zien gaat dat met gratis versie niet maar wel met deze betaalde versie(10Euro) Betaald rapid contact
Maar verder zou je eens andere kunnen zoeken in JED
Of bv eens naar deze kijken creatiev document
die kan je zelf ook beetje aan passen met velden etc maar zo zijn er meer kost meer van dat alleen wat tijd om in te verdiepen
creatiev
Ik heb deze net zelf eens bekeken en lijkt er op dat je veel velden zelf kan aan en uit zetten etc ik denk dat deze is wat je zoekt.
Op mijn test site staan deze even simpel weer gegeven
rscontact module
[Update]
En ik merkte dat van de Helix Ultimate Framework en de shaper_helixultimate vandaag een update is gekomen naar versie 1.1
[/Update]

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 6 maanden 1 week geleden door Leen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frank
Onderwerp is gesloten.
  • Frank
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
5 jaren 7 maanden geleden #17310 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Dank je wel. RsContact is degene die ik zoek. Vrije velden en veel opties en voor mij heel belangrijk: het is een module.
Van de week nog eens ff kijken of ik de teksten die bij de invoervelden staan ergens in de css kan wijzigen naar Nederlands.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
5 jaren 7 maanden geleden #17312 door Leen
Hallo Frank,

ga naar module beheer en kies RsContact
en bekijk daar alle tabbladen je kan er veel zelf aan passen succes

M.v.g Leen
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Frank
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #17314 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Die had ik al gevonden, alles ingesteld. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik de grijsgedrukte tekst in de invoervelden (full name, address etc.) in het Nederlands probeer te krijgen.
Helaas loop ik echter tegen een ander probleem aan. Als ik het formulier invul, alles aanvink en op verstuur klik, krijg ik (en dus ook een willekeurige gebruiker) de foutmelding dat het emailadres "to" in de tab email options ingevuld moet worden. Zie plaatje. Ik heb echter alles ingevuld, ook in de algemene joomla instellingen. Daar heb ik de mail op php staan. Een testemail vanuit die joomla instellingen wordt netjes verstuurd. Zou niet weten wat ik nog verkeerd doe.
Bijlagen:
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Frank. Reden: plaatje te groot
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
5 jaren 7 maanden geleden - 5 jaren 7 maanden geleden #17315 door Leen
Hallo Frank,

Als het goed is administrator > extensies > Modules: mod_rscontact
daar kies tabblad Email opties en vul bij To (Admin E-mail) jou email adres van jou website in
"zou moeten werken want ik had van jou via mijn test website wel een mailtje gehad"
Wat de vertaling betreft ik kan niet zo snel een nederlands vertaal bestand vinden.
dus dan wordt het wat lastiger zou kunnen volgens mijn via taal override maken in
administrator > extensies > talen > Talen: Geïnstalleerd en dan bij overides(ben hier zelf niet zo goed in)
of je pak op je pc ergens de zip van rscontact uit en kijk dan bij \language\en-GB\ in en-GB.mod_rscontact.ini
en bewerk die met bv Notepad++ en dan via Ftp programma in jouw website plaatsen in map /language/en-GB
Of wat ook mogelijk is misschien om via de hoster programma bv directadmin het op die plek te bewerken
(echter als dan ooit update voor rscontact is raak je het weer kwijt)

M.v.g Leen
Bijlagen:
Laatst bewerkt 5 jaren 7 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden
Gemaakt door Kunena