- Ontvangen bedankjes 1
Vraag Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
- Frank
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
5 jaren 8 maanden geleden - 5 jaren 8 maanden geleden #17322
door Frank
Beantwoord door Frank in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Pfff lastig probleem blijkbaar.
Door de module een positie toe te wijzen en de paginaweergave op alleen de homepage aan te vinken krijg ik niet meer de melding dat ik het "email to" veld moet invullen.
Als ik hem gewoon als module plaats in de content bottom of in de offcanvas, werkt het ook niet goed.
Dan geeft hij aan dat ik de joomla mailinstellingen moet controleren.
Alles staat goed, zie plaatjes. Testemail vanuit de joomla algemene instellingen gaat foutloos.
Overigens ook een foutmelding bij updaten. Ik weet niet of de helix installer uitgeschakeld (zie plaatje) moet staan?
Door de module een positie toe te wijzen en de paginaweergave op alleen de homepage aan te vinken krijg ik niet meer de melding dat ik het "email to" veld moet invullen.
Als ik hem gewoon als module plaats in de content bottom of in de offcanvas, werkt het ook niet goed.
Dan geeft hij aan dat ik de joomla mailinstellingen moet controleren.
Alles staat goed, zie plaatjes. Testemail vanuit de joomla algemene instellingen gaat foutloos.
Overigens ook een foutmelding bij updaten. Ik weet niet of de helix installer uitgeschakeld (zie plaatje) moet staan?
Laatst bewerkt 5 jaren 8 maanden geleden door Frank.
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
5 jaren 8 maanden geleden #17323
door Frank
Zojuist een ander formulier geinstalleerd: Nexevo. Makkelijk mee te werken, moest wel even zelf een module aanmaken.
En het belangrijkste: alles werkt. Weet alleen nog niet hoe ik er de google captcha onder krijg in plaats van de ouderwetse captcha die standaard in Nexevo zit. Zie plaatje.
En het belangrijkste: alles werkt. Weet alleen nog niet hoe ik er de google captcha onder krijg in plaats van de ouderwetse captcha die standaard in Nexevo zit. Zie plaatje.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
5 jaren 8 maanden geleden #17324
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Hallo Frank,
Ja ik ben er zelf ook al achter dat rscontact goed werkt in gewoon een module positie van template
maar zodra je hem met sp page builder gaat werken gaat hij de fout in (op 2 van me test site) dus blijkbaar conflict met elkaar)
de "helix installer uitgeschakeld" dat zal wel niet het vreemde is dat ik deze bij mezelf nergens kan vinden .
ik zal met jou laaste vinden " Nexevo" ook eens bekijken en tussen door probeer te achter halen wat rscontact tegen page builder heeft
Ja ik ben er zelf ook al achter dat rscontact goed werkt in gewoon een module positie van template
maar zodra je hem met sp page builder gaat werken gaat hij de fout in (op 2 van me test site) dus blijkbaar conflict met elkaar)
de "helix installer uitgeschakeld" dat zal wel niet het vreemde is dat ik deze bij mezelf nergens kan vinden .
ik zal met jou laaste vinden " Nexevo" ook eens bekijken en tussen door probeer te achter halen wat rscontact tegen page builder heeft
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
5 jaren 8 maanden geleden #17325
door Frank
Ben ik gelukkig niet de enige met problemen
. Als leek op joomla gebied twijfel ik natuurlijk nogal gauw aan mezelf.
Wil je als je de nexevo test ook even kijken naar de google captcha daarop?
![;-) ;-)](/media/kunena/emoticons/14.png)
Wil je als je de nexevo test ook even kijken naar de google captcha daarop?
Onderwerp is gesloten.
- Leen
-
- Administrator
-
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
5 jaren 8 maanden geleden #17326
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Voorwaarderegel aan Rapid Contact toevoegen
Ja ik kan daar niks van vinden als ik in hun documenten zoekt en met googleWil je als je de nexevo test ook even kijken naar de google captcha daarop
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Frank
-
Onderwerp Auteur
- Gebruiker
-
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 1
5 jaren 8 maanden geleden #17327
door Frank
Ik heb de vraag ook voorgelegd aan Nexevo middels hun contactformulier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Leen
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden