Skip to main content

Vraag Kunena forum in Nederlands met NL datum-formaat?

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #17826 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Kunena forum in Nederlands met NL datum-formaat?
Hoir Ron,

Ja dan blijf datum staan  ik moet nog even nieuwe test doen om zeker te weten dat ik nu de goed heb gevonden.
maar hier alvast plaatje van wat je dan eventueel krijg te zien.misschien dat ik iets te veel aangepast heb.
En kan zijn dat mijn vertaal bestanden nog niet aangepast zijn  in deze test.

M.v.g Leen
Laatst bewerkt 3 jaren 6 maanden geleden doorLeen.
Onderwerp is gesloten.
  • Henk Hindriks
  • Henk Hindriks's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
3 jaren 6 maanden geleden #17827 door Henk Hindriks
Beantwoord door Henk Hindriks in topic Kunena forum in Nederlands met NL datum-formaat?
Klopt helemaal. De date-picker werkt op zich prima, maar bij het opslaan in de birthday string kiest hij altijd m/d/Y als volgorde. 
Ook al ik in de andere files dat format heb aangepast in d/m/Y.
dit probleem moet zich toch in veel meer landen voor doen??

ik zie wel dat vrijwel alle kunena forums (die ik ken) gewoon de m/d/Y hebben laten staan..

groeten,
henk

Secretaris van Wijkcomité Helpman.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 6 maanden geleden #17828 door Leen
ja ik ben er nog niet geheel uit op een live test site reageerd mijn wijziging anders dan bi de test in lokaal Wamp64 server .
ben aan nadenken of het  ook nog iets kan zijn met van waar de website gehost word maar kan me niet echt voorstellen dat dat invloed kan hebben.

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #17829 door Leen
bij schone test deze bestanden aangepast
1- c:\Programmeer\wamp64\www\kunenadata\components\com_kunena\template\blue_eagle5\layouts\user\edit\profile\default.php(van af regel 52)
2- c:\Programmeer\wamp64\www\kunenadata\media\kunena\core\js\bootstrap.datepicker.js (regel 1692 = format: 'dd-mm-yyyy',)
3- c:\Programmeer\wamp64\www\kunenadata\language\nl-NL\nl-NL.com_kunena.templates.ini(regel 102)
4 - c:\Programmeer\wamp64\www\kunenadata\administrator\components\com_kunena\template\j3\user\edit.php((ergens van af regel 151)
Denk wel dat bij Update's kunena dit weer verloren gaat  >>>heb deze in de zip bijgevoegd voor testers.
lijkt toch lokaal op pc anders te werken dan live op test site

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Meer
3 jaren 6 maanden geleden #17831 door Ron
Middag,

@Leen in de testomgeving met deze aangepaste bestanden dan werkt het wel goed? Ben je er ook achter welke van de 4 echt het probleem geeft? Of is het een combinatie van?

Vriendelijke groeten,

Ron

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 jaren 6 maanden geleden - 3 jaren 6 maanden geleden #17832 door Leen
@Ron  Ja met het laatste werkt  in eenschone test site  lokaal goed (weet nog niet precies of echt alle 4 nodig zijn.)
maar als ik het in een bestaande test site live  probeer aan te passen gaat niet 100% goed dus ik ben nog aan vergelijken.
en ik ga denkelijk een akeeba back-up maken van de test site en dan in mijn testlivesite zetten .
het lijkt ook dat de algemeen instellingen in je eigen kunena profiel moet instelligen van invloed kunnen zijn.
ps
@ron ik heb je een pm-tje gestuurt .
kan zijn dat ik in topicnum #15 misschien e in een van de te bewerken regels naar bestand  door elkaar heb gehaald.
Tot nu toe lijkt het te werken alleen op een oude site mag ik de datapicker niet afsluiten of er naast klikken  maar eerst naar onderen scrollen om de geboorte datum wijzigingen op te slaan
lijkt iets met cache instellingen of conflict met andere extensies .(dit probleem werd veroorzaakt door een joomllage Template met een andere template werkte het ook prima

M.v.g Leen
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden
Gemaakt door Kunena