Vraag Component Slim Zoeken per Abuis Verwijderd
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 7 maanden geleden #8588
door
Beantwoord door in topic Re: Component Slim Zoeken per Abuis Verwijderd
Heb met FTP niets verwijderd, dit om tegen te gaan dat iets echt helemaal weg is. Door deeinstalleren te gebruiken is de mogelijk groter dat nog iets kan worden teruggeahaald. Zal bij Extensies > Modulebeheer op Nieuw te klikken en dan de Slim zoeken module aan te klikken en de gegevens invullen.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 7 maanden geleden #8610
door
Heb bij Extensies > Modulebeheer op Nieuw geklikt; Zoeken Module aangeklikt en gegevens ingevuld. Module gepubliceerd en op gewenste plek gezet op de Website. Zal deze Topic sluiten en grote dank voor het op weg helpen.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 7 maanden geleden - 7 maanden 2 weken geleden #8611
door
Beantwoord door in topic Re: Component Slim Zoeken per Abuis Verwijderd (
We hebben de optie zoeken op de website kunnen kijgen: rechts op het scherm.
Willen nu het volgende doen:
Voor zover nodig willen we nu indexeren doen, dit lukt niet want: als we naar componenten gaan, komen we alleen component zoeken tegen, als we hier op klikken komen we nergens de knop indexeren tegen.
Is dit wel echt nodig, of kunnen we dit achterwege laten, en functioneert de optie zoeken zo conform specs.
Website: www.fwdigitaalict.nl
Willen nu het volgende doen:
Voor zover nodig willen we nu indexeren doen, dit lukt niet want: als we naar componenten gaan, komen we alleen component zoeken tegen, als we hier op klikken komen we nergens de knop indexeren tegen.
Is dit wel echt nodig, of kunnen we dit achterwege laten, en functioneert de optie zoeken zo conform specs.
Website: www.fwdigitaalict.nl
Laatst bewerkt 7 maanden 2 weken geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
Minder
Meer
10 jaren 7 maanden geleden #8612
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Component Slim Zoeken per Abuis Verwijderd
Geen idee wat er precies aan de hand is maar je ink verwijst naar een Joomla 2.5 uitleg terwijl je post in het Joomla 3.* topic.
In al mijn Joomla 3.* installaties staat standaard het component Slim zoeken tussen de componenten.
Dus vraag ik mij af moeten we je nu helpen met Joomla 3.* of 2.5.*?
Of is er nog iets heel anders aan de hand?
Misschien een idee om aan een forumlid te vragen of deze wilt meekijken in het administratie gedeelte?
In al mijn Joomla 3.* installaties staat standaard het component Slim zoeken tussen de componenten.
Dus vraag ik mij af moeten we je nu helpen met Joomla 3.* of 2.5.*?
Of is er nog iets heel anders aan de hand?
Misschien een idee om aan een forumlid te vragen of deze wilt meekijken in het administratie gedeelte?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 7 maanden geleden #8614
door
De website is gemaakt in Joomla 3.*
Volgens mij werkt de zoek optie, alleen kom ik deze niet tegen tussen mijn componenten.
Als meerdere mensen willen/kunnen meekijken, indien nodig graag.
Volgens mij werkt de zoek optie, alleen kom ik deze niet tegen tussen mijn componenten.
Als meerdere mensen willen/kunnen meekijken, indien nodig graag.
Onderwerp is gesloten.
- Onderwerp Auteur
- Bezoeker
10 jaren 7 maanden geleden #8615
door
We hebben de Slim Zoeken module aardig aan de gang weten te krijgen, toch nog even een vraagje om deze te perfectioneren. Website:
www.fwdigitaalict.nl
.
Als ik rechtsboven bij onderwerp intik: [Webdesign] krijg ik het volgende resultaat: www.fwdigitaalict.nl/component/search/?s...hrase=all&Itemid=101 alle valt binnen het template.
Als bij de zoek resultaten (artikelweergave) op het vergrootglas klikt krijgen we het volgende resultaat: www.fwdigitaalict.nl/component/search/?s...hphrase=all&limit=20 . Hele hoop van het Template valt dat weg.
Welke module zou ik moeten aanpassen om ook een mooi resultaat te krijgen wat binnen mijn Template valt.
Als ik rechtsboven bij onderwerp intik: [Webdesign] krijg ik het volgende resultaat: www.fwdigitaalict.nl/component/search/?s...hrase=all&Itemid=101 alle valt binnen het template.
Als bij de zoek resultaten (artikelweergave) op het vergrootglas klikt krijgen we het volgende resultaat: www.fwdigitaalict.nl/component/search/?s...hphrase=all&limit=20 . Hele hoop van het Template valt dat weg.
Welke module zou ik moeten aanpassen om ook een mooi resultaat te krijgen wat binnen mijn Template valt.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden