Skip to main content

Vraag module wrapper fontsize aanpassen

• anja
  • anja's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
7 jaren 4 maanden geleden #16118 door anja
module wrapper fontsize aanpassen werd gestart door anja
Hallo

Ik heb op mijn site aan de rechterkant op sommige pagina's twee wrappermodules staan die verwijzen naar gegevens van uitslagen en programma van een andere aanbieder waar wij een account hebben.
In de wrapper wordt de CSS gebruikt van de aanbieder.
Nu wil ik graag het lettertype verkleinen om het zo passend te maken in mijn rechterkolom (ik raak nu nl tekst kwijt maar wil mijn rechterzijde niet breder maken).

Ik heb al verschillende dingen gevonden maar in alle gevallen heb ik nog niet echt gevonden hoe ik het nu voor elkaar kan krijgen.
Ik wil dus graag de CSS van de aanbieder alleen op het gebied van de font size aanpassen (overrulen)
Hoe kan ik dit het beste en eenvoudigste doen?
vriendelijke groet
Anja
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
7 jaren 4 maanden geleden - 7 jaren 4 maanden geleden #16119 door Leen
Beantwoord door Leen in topic module wrapper fontsize aanpassen
Hallo Anja,

ik heb je vraag even naar juiste plek verplaatst in ons forum

Ik denk dat je dan bij de Modules: Wrapper tabblad geavanceerd mogelijk een Module class achtervoegsel naam moet geven
dan zou je in custom .css iet moeten kunnen aanpassen(dacht ik)
Maar dit kan lastig zijn om uit te leggen want je gebruikt die template Joom? en de wrapper staat dan vermoedelijk op positie sidebar-a ?
is het een speciaal bestand wat er ingeladen moet worden ?

gegevens van uitslagen en programma van een andere aanbieder

maar als ik het bij me zelf beetje test met een wrapper lijkt het of deze zich toch zelf aan past zodat alles te lezen is.

M.v.g Leen
Bijlagen:
Laatst bewerkt 7 jaren 4 maanden geleden door Leen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
7 jaren 4 maanden geleden #16125 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic module wrapper fontsize aanpassen
Om je een goed antwoord te kunnen geven zou ik eigenlijk je website willen zien om te testen of het wel kan.
De tekst die jij namelijk laat zien zit in een frame (minibrowser) en die laadt een pagina in die al is vormgegeven.

De tip die Leen geeft kan je ook volgen want je zal heel duidelijk in het css moeten aangeven van welke laag jij de tekst aangepast wilt hebben.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden
Gemaakt door Kunena