Vraag URL voor menu Virtuemart 4.x
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18335
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic URL voor menu Virtuemart 4.x
Ik kan geen verzend opties in VirueMart configureren en weet donders goed hoe dat moet.
Ik heb VirueMart en de nl taalmodule al opnieuw geïnstalleerd maar dat mag niet helpen.
Onderstaand scherm krijg ik als ik in het frontend kijk naar virtuemart. Dit lijkt op een bug...? Ik kan het ook niet configureren.
Ik heb VirueMart en de nl taalmodule al opnieuw geïnstalleerd maar dat mag niet helpen.
Onderstaand scherm krijg ik als ik in het frontend kijk naar virtuemart. Dit lijkt op een bug...? Ik kan het ook niet configureren.
Groet
Ron
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Ron van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
2 jaren 2 maanden geleden #18336
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic URL voor menu Virtuemart 4.x
hier een tab module die het wel lijkt te kunnen
extensions.joomla.org/extension/ba-tabs/
kan er een joomla artikelen categorie bv agenda met de 7 dagen pagina kiezen en dan ziet hij er zo uit
je kan er zo te zien ook veel in aanpassen
ps
Die verzend opties ? lukt ook niet in alleen Engelse taal ?
ik kan op dit moment in nederlands wel nieuwe maken die werkt maar nadien
als ik hem wil aanpassen komt er bij mij een fout melding
ga dit later vandaag no uit proberen met engels als hoofdtaal
extensions.joomla.org/extension/ba-tabs/
kan er een joomla artikelen categorie bv agenda met de 7 dagen pagina kiezen en dan ziet hij er zo uit
je kan er zo te zien ook veel in aanpassen
ps
Die verzend opties ? lukt ook niet in alleen Engelse taal ?
ik kan op dit moment in nederlands wel nieuwe maken die werkt maar nadien
als ik hem wil aanpassen komt er bij mij een fout melding
Code:
Xdebug has detected a possible infinite loop, and aborted your script with a stack depth of '256' frames
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18337
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Goedemorgen Leen, ik heb deze geprobeerd (nog niet met categorie) maar ik kan de tabs niet kleiner maken en het ziet er op een telefoon niet uit. Alles staat dan schots en scheef onder elkaar. Het moet wel ‘responsive’ zijn.
Het is wel een gezeur vind ik hoor. Joomla 3 kon ik mee toveren zo langzamerhand. Het ergste is gewoon dat er vele modules niet (meer) werken in 4. Anders was er geen enkel probleem geweest.
Ik heb gisteren de hele ‘catalogus’ afgezocht voor Joomla 4, maar daar is gewoon nog niet zoveel voor te krijgen. Wellicht is het niet ondersteunen van versie 3 te snel gegaan. Het mag wel ondersteund worden tot september 2023, maar probeer php-versie 8 maar eens in te schakelen voor een site gemaakt met 3. Mij lukt dat niet, dat site is gelijk uit de lucht.
Het is wel een gezeur vind ik hoor. Joomla 3 kon ik mee toveren zo langzamerhand. Het ergste is gewoon dat er vele modules niet (meer) werken in 4. Anders was er geen enkel probleem geweest.
Ik heb gisteren de hele ‘catalogus’ afgezocht voor Joomla 4, maar daar is gewoon nog niet zoveel voor te krijgen. Wellicht is het niet ondersteunen van versie 3 te snel gegaan. Het mag wel ondersteund worden tot september 2023, maar probeer php-versie 8 maar eens in te schakelen voor een site gemaakt met 3. Mij lukt dat niet, dat site is gelijk uit de lucht.
Groet
Ron
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Ron van Meijer. Reden: Aanvullende info
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #18338
door Leen
M.v.g Leen
Ha ik had nog niet met Telefoon gekeken .
En dat jou site met php 8 er uit klapt komt door die RokSprocket en mogelijk meer van dat maar dat zou hij voor
upgrade van joomla 3 naar 4 moeten laten zien zodat je eerst die dingen kan verwijderen.
ps
Maar ik heb viruemart 4 uit mijn live test site verwijder via extensie beheer (omdat ik opnieuw wil test met schoone)
en ik bemerk dat in database alles achter bleef van Virtuemart
en ook in de joomla mappen blijven modules en plugins achter .
Maar ik meld me wel weer als ik weer meer weet
En dat jou site met php 8 er uit klapt komt door die RokSprocket en mogelijk meer van dat maar dat zou hij voor
upgrade van joomla 3 naar 4 moeten laten zien zodat je eerst die dingen kan verwijderen.
ps
Maar ik heb viruemart 4 uit mijn live test site verwijder via extensie beheer (omdat ik opnieuw wil test met schoone)
en ik bemerk dat in database alles achter bleef van Virtuemart
en ook in de joomla mappen blijven modules en plugins achter .
Maar ik meld me wel weer als ik weer meer weet
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #18339
door Leen
M.v.g Leen
ik bemerk met schone installatie dat ik wel verzend en betaal items kan maken maar nadien niet meer kan bewerken.
en ook dat als klant iets bestelt inderdaad hij geen mail ontvangt .(ook shop beheerder niet)
Pas als de beheerder bij orders de status van Pending verandert in confirmed by shopper of alleen confirmed dan gaan de emails verstuurt worden .
en ook dat als klant iets bestelt inderdaad hij geen mail ontvangt .(ook shop beheerder niet)
Pas als de beheerder bij orders de status van Pending verandert in confirmed by shopper of alleen confirmed dan gaan de emails verstuurt worden .
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18340
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Wanneer je op de site instelt dat je i.p.v. phpmail smtpmail gaat gebruiken en alles goed geconfigureerd hebt, stuurt hij wel mail. Ik had zogenaamd m'n inlognaam vergeten, klikte daarop en ik kreeg keurig een mailtje met m'n inlognaam erin. Dus dat werkt, ook een testmail werkte bij mij op php-mail ineens niet meer, vandaar smtp.
Het vreemde van Virtuemart met het aanmaken van de "verzendmethode" is dat hij een grote error veroorzaakt en ik dus dit niet kan gebruiken. Ik moet echt voor 28-11-2022 de oplossing hebben, want php 7.4 wordt slechts tot die datum ondersteund en daarna gooit de provider het eruit. Zij gaan alle sites naar php8.1 zetten en dat betekend dus dat de huidige sites niet meer werken. Vandaar dat ik er zo 'fanatiek' mee bezig ben
Het vreemde van Virtuemart met het aanmaken van de "verzendmethode" is dat hij een grote error veroorzaakt en ik dus dit niet kan gebruiken. Ik moet echt voor 28-11-2022 de oplossing hebben, want php 7.4 wordt slechts tot die datum ondersteund en daarna gooit de provider het eruit. Zij gaan alle sites naar php8.1 zetten en dat betekend dus dat de huidige sites niet meer werken. Vandaar dat ik er zo 'fanatiek' mee bezig ben
Groet
Ron
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Ron van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden