Vraag URL voor menu Virtuemart 4.x
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden - 2 jaren 2 maanden geleden #18329
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic URL voor menu Virtuemart 4.x
Wederom bedankt Leen,
Ik ben nu verder aan het configureren, maar ik loop wel tegen van alles aan. Zo is de webshop (frontend) nog steeds in het Engels terwijl het backend wel in het Nederlands is.
Waarschijnlijk vergeet ik alles, en dan gedraagt het menu zich heel erg vreemd.
Als ik naar de webshop ga, lukt dat prima, dan verschijnt er een menu rechts bovenin, maar de sublevels werken niet. Zowel het lesrooster als E-Commerce niet.
Let wel: ik heb. alleen webshop de maandag even ingevuld...ook als je daar naartoe gaat kom je in een nieuw scherm (wat ik graag zou kunnen definiƫren qua grootte), ook daar staat hetzelfde menu wat niet zo werkt als op de frontpage.
Ook wanneer ik een artikel aanklik in de webshop, gaat deze niet verder naar de winkelwagen...ik snap er helemaal niks meer van.
development.dazzling.nl
Ik kom er maar niet achter lijkt wel...
Ik ben nu verder aan het configureren, maar ik loop wel tegen van alles aan. Zo is de webshop (frontend) nog steeds in het Engels terwijl het backend wel in het Nederlands is.
Waarschijnlijk vergeet ik alles, en dan gedraagt het menu zich heel erg vreemd.
Als ik naar de webshop ga, lukt dat prima, dan verschijnt er een menu rechts bovenin, maar de sublevels werken niet. Zowel het lesrooster als E-Commerce niet.
Let wel: ik heb. alleen webshop de maandag even ingevuld...ook als je daar naartoe gaat kom je in een nieuw scherm (wat ik graag zou kunnen definiƫren qua grootte), ook daar staat hetzelfde menu wat niet zo werkt als op de frontpage.
Ook wanneer ik een artikel aanklik in de webshop, gaat deze niet verder naar de winkelwagen...ik snap er helemaal niks meer van.
development.dazzling.nl
Ik kom er maar niet achter lijkt wel...
Groet
Ron
Laatst bewerkt 2 jaren 2 maanden geleden door Ron van Meijer.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
2 jaren 2 maanden geleden #18330
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic URL voor menu Virtuemart 4.x
Hoi Ron,
Ik moest even zoeken voor dat met taal maar blijkbaar moet je nu
de Administrator > Plugins: Systeem - Taalfilter inschakelen dan werkt het hier wel.
Ik moest even zoeken voor dat met taal maar blijkbaar moet je nu
de Administrator > Plugins: Systeem - Taalfilter inschakelen dan werkt het hier wel.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #18331
door Leen
M.v.g Leen
maar ik merk nu dat je winkel wel al nederlands is en bestellen etc lukt ook zo te zien
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
2 jaren 2 maanden geleden #18332
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Inderdaad Leen, een heleboel dingen werken nu wel, maar ik blijf met het menu knoeien.... Als ik voor de module "RokSprocket" (wat alleen maar werkt in Joomla 3) een versie kan vinden die wel in 4 werkt ben ik helemaal blij.
In die module wordt middels tabbladen een artikel gekozen die ik gedefinieerd heb (kijk hiervoor op dazzling.nl ) Daar zie je het lesrooster staan en daar gaat het om. De eigenaresse moet die kunnen aanpassen en dat kan ook als ik er artikelen plaats hierin. Dan heeft ze alleen maar toegang tot die 8 artikelen en dan kan ze verder niks verknallen, want geheid dat dat gaat gebeuren anders. Als ik dat op weet te lossen, hoeft er helemaal geen menu te komen....
Liever heb ik dus dat het menu goed gaat werken...
In die module wordt middels tabbladen een artikel gekozen die ik gedefinieerd heb (kijk hiervoor op dazzling.nl ) Daar zie je het lesrooster staan en daar gaat het om. De eigenaresse moet die kunnen aanpassen en dat kan ook als ik er artikelen plaats hierin. Dan heeft ze alleen maar toegang tot die 8 artikelen en dan kan ze verder niks verknallen, want geheid dat dat gaat gebeuren anders. Als ik dat op weet te lossen, hoeft er helemaal geen menu te komen....
Liever heb ik dus dat het menu goed gaat werken...
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
Minder
Meer
2 jaren 2 maanden geleden #18333
door Leen
M.v.g Leen
Hoi Ron,
ja dat is jammer dat die module dan niet werkt.
maar het is nu in joomla 4 ook mogelijk om zoiets te doen in een artikel met deze
extensions.joomla.org/extension/tabs-and-sliders/
let niet op de kleurtjes in het plaatje dat was als test.
Code:
In die module wordt middels tabbladen een artikel gekozen die ik gedefinieerd
maar het is nu in joomla 4 ook mogelijk om zoiets te doen in een artikel met deze
extensions.joomla.org/extension/tabs-and-sliders/
let niet op de kleurtjes in het plaatje dat was als test.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
2 jaren 2 maanden geleden #18334
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Nee, deze is net contra. Je kunt in een artikel deze tab en sliders gebruiken, bij mij heb ik 8 artikelen gemaakt maandag t/m vakanties, die gedefinieerd worden in RokSprocket.
Groet
Ron
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden