- Ontvangen bedankjes 205
Vraag reCaptcha v3contactformulier Lege code is niet toegestaan.Ongeldig veld:Captcha
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
2 maanden 1 week geleden #18773
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic reCaptcha v3contactformulier Lege code is niet toegestaan.Ongeldig veld:Captcha
Hoi Renata,
En ik heb berichtje toch wel even hersteld.
Omdat ik dit ook bekeken heb valt me wel wel op dat als hokje aanvink copy bericht naar mezelf
dat in de Email wel dan het onderwerp netjes staat
Maar in de mail die je van info@mijnjoomlaforum.nl krijg als administrator staat nog hele regel er voor geplakt
maar omdat ik dat wou uitzoeken zag ik ineens dat bij contactpersoon bij het tabblad schema je meer dingen kan kiezen dus heb daar op persoon gezet(had ik nog nooit getest)
En ik heb berichtje toch wel even hersteld.
Omdat ik dit ook bekeken heb valt me wel wel op dat als hokje aanvink copy bericht naar mezelf
dat in de Email wel dan het onderwerp netjes staat
Maar in de mail die je van info@mijnjoomlaforum.nl krijg als administrator staat nog hele regel er voor geplakt
maar omdat ik dat wou uitzoeken zag ik ineens dat bij contactpersoon bij het tabblad schema je meer dingen kan kiezen dus heb daar op persoon gezet(had ik nog nooit getest)
M.v.g Leen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
2 maanden 1 week geleden #18774
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic reCaptcha v3contactformulier Lege code is niet toegestaan.Ongeldig veld:Captcha
Hoi Leen, bedankt!
ik ga dat vanavond testen. Ik moet werken vandaag.
Groetjes
Renata
ik ga dat vanavond testen. Ik moet werken vandaag.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
2 maanden 1 week geleden - 2 maanden 1 week geleden #18776
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic reCaptcha v3contactformulier Lege code is niet toegestaan.Ongeldig veld:Captcha
Ik geloof dat het tabblad niet veel met Email indeling zelf te maken heeft maar meer iets is om microdata te maken en te verwerken etc
En blijkbaar heb je ook zo tabblad in je artikelen
Lees ik hier
schema.org/docs/gs.html
En blijkbaar heb je ook zo tabblad in je artikelen
Lees ik hier
schema.org/docs/gs.html
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 2 maanden 1 week geleden door Leen.
- Renata
- Onderwerp Auteur
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
2 maanden 1 week geleden #18777
door Renata
Beantwoord door Renata in topic reCaptcha v3contactformulier Lege code is niet toegestaan.Ongeldig veld:Captcha
Hoi Leen, jammer. Het blijft raar dat we niet alles door krijgen van de ingevulde gegevens van het contact formulier. Maar als het alleen het “onderwerp” is, dan kan ik daarmee leven.
Aan een ieder die dit lees: mijn advies is al je door jou beheerde websites te testen. Grote kans dat de Captcha niet werkt. Het zou zonde zijn als je hierdoor belangrijke info en/of opdrachten zou missen.
De oplossing staat hierboven!
Groetjes
Renata
Aan een ieder die dit lees: mijn advies is al je door jou beheerde websites te testen. Grote kans dat de Captcha niet werkt. Het zou zonde zijn als je hierdoor belangrijke info en/of opdrachten zou missen.
De oplossing staat hierboven!
Groetjes
Renata
Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden