- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres
- Lilian
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
5 jaren 5 maanden geleden #17192
door Lilian
Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres werd gestart door Lilian
Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres sinds kort.
Heb nog Joomla 1.0.13 maar werkt nog voldoende tot nu.
Iemand op deze site een oplossing?
Of moet ik nu toch echt over op een nieuwere versie?
Heb nog Joomla 1.0.13 maar werkt nog voldoende tot nu.
Iemand op deze site een oplossing?
Of moet ik nu toch echt over op een nieuwere versie?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ron
- Administrator
5 jaren 5 maanden geleden #17194
door Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres
Hallo Lilian,
als eerste heet ik je van harte welkom hier namens het Team van Mijnjoomlaforum
Jeetje dat is wel een hele oude joomla waar je mee draait is al 12 jaar oud
Heb je al een andere mail adres geprobeerd?
Ik zou zeggen meteen overstappen naar nieuwste Joomla versie.
Vriendelijke groeten,
Ron
als eerste heet ik je van harte welkom hier namens het Team van Mijnjoomlaforum
Jeetje dat is wel een hele oude joomla waar je mee draait is al 12 jaar oud
Heb je al een andere mail adres geprobeerd?
Ik zou zeggen meteen overstappen naar nieuwste Joomla versie.
Vriendelijke groeten,
Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
- Lilian
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 5 maanden geleden #17197
door Lilian
Beantwoord door Lilian in topic Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres
Waar moet ik mijn mail adres dan invullen. Ik heb het bij links ingevuld, maar dat vak was leeg..... maar werkte dus niet. Is er ergens in mijn Joomla, waar mij mail adres ingevuld kan worden?
- Ron
- Administrator
5 jaren 5 maanden geleden #17199
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres
Hallo Lilian,
is je contact formulier een standaard van joomla zelf? of heb je een contact formuluer extensie geïnstalleerd.
Wanneer je de standaard van joomla gebruikt dan is het contact formulier verbonden aan je gebruikers account als het goed is!
Vriendelijke groeten,
Ron
is je contact formulier een standaard van joomla zelf? of heb je een contact formuluer extensie geïnstalleerd.
Wanneer je de standaard van joomla gebruikt dan is het contact formulier verbonden aan je gebruikers account als het goed is!
Vriendelijke groeten,
Ron
- Lilian
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
5 jaren 5 maanden geleden #17200
door Lilian
Beantwoord door Lilian in topic Mijn contact formulier wordt niet meer verzonden naar mijn mail adres
Het is een formulier wat gemaakt is door de webmaster. Die man is er inmiddels mee opgehouden en ik probeer me te behelpen met de kennis die ik heb. Maar ben inmiddels 53 jaar, dus ben er niet mee opgegroeid. Met een tekst tussen {. } deze tekens.
Helpt dat als ik het zo uitleg?
Helpt dat als ik het zo uitleg?
- Ron
- Administrator
5 jaren 5 maanden geleden #17207
door Ron
Avond Lilian,
wat zit voor tekst zit er tussen {.} ?
Als je wilt wil ik desnoods wel een kijkje nemen in je site maar dan kan je met beste een Prive bericht sturen.
Groeten Ron
wat zit voor tekst zit er tussen {.} ?
Als je wilt wil ik desnoods wel een kijkje nemen in je site maar dan kan je met beste een Prive bericht sturen.
Groeten Ron
Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden