Skip to main content

Vraag joomla 1.5.15

• birdy
  • birdy's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
10 jaren 5 maanden geleden - 10 jaren 5 maanden geleden #8186 door birdy
joomla 1.5.15 werd gestart door birdy
Hoi, hoi,

Heb een Joomla 1.5.15 site streetvendors.info via Godaddy draaien.
Onlangs een storing op mijn server account bij GD gehad (w.s. door mijzelf veroorzaakt)
Heb de diverse sites weer op de rit behalve streetvendors.info De site blijft blank.
De site had ik in de GD database staan en weer geupload, maar hij gaat niet meer open.
De helpdesk manager heeft mij het volgende gezegd: er is iets fout in de index.php
bij streetvendors.info/administrator kan ik wel inloggen en kom in overal in..... alles is er nog maar krijg hem niet open in de browser.
Iemand een tip, hoe ik de errorkan herstellen:  Fatal error: Allowed memory size of 201326592 bytes exhausted (tried to allocate 261900 bytes) in /home/content/01/10942301/html/streetvendors/index.php on line 15

Thanks!

Ronald Huisman,

Edit Ron: Ik heb je mail adress weggehaald we zijn een openbaar forum dus we willen alles op het forum afhandelen!
Laatst bewerkt 10 jaren 5 maanden geleden doorbirdy.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10 jaren 5 maanden geleden #8187 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: joomla 1.5.15
Hallo Ronald,

er is iets wat heel veel memory vereist van je server vandaar dat je pagina (site) blanco is.
Wat je kunt doen is Fout reporting aanzetten en dan op het hoogste niveau waarschijnlijk krijg je dan de error te zien.

Bij deze error staat dan ook de vermelding welk onderdeel van je site zoveel geheugen nodig heeft!

Als dit dan een component, plugin of module is dan moet je deze uitschakelen.

Succes ermee.

Groeten Ron  ;)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

• Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
10 jaren 5 maanden geleden #8191 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: joomla 1.5.15
Hallo Ronald,

Namens het gehele team heet ik je van harte welkom op MijnJoomlaForum.

Mocht je er met de tip van Ron niet uitkomen, dan kun je eventueel de benodigde hoeveelheid geheugen via je .htaccess beschikbaar maken.

Voeg deze regel toe:
Code:
php_value memory_limit 228M

Let op: niet iedere hoster accepteert dit en bovendien lost dit het echte probleem niet op.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Tijd voor maken pagina: 0.404 seconden
Gemaakt door Kunena