Skip to main content

Vraag Welk pakket downloaden

• masterlee10
  • masterlee10's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 6 maanden geleden #12407 door masterlee10
Welk pakket downloaden werd gestart door masterlee10
Hallo iedereen,

Ik wilde de stap voor stap uitleg volgen op help.mijnjoomlaforum.nl/Upgraden/upgrade...la-1-5-naar-2-5.html maar als ik van 1.5.26 wil naar 2.5, welk pakket moet ik dan downloaden? Er is geen update pakket te vinden van 1.5.26 to 2.5 alleen maar 1.7 to 2.5??

Wat zie ik over het hoofd?

PS: ik heb een bestaande website lopen met joomla 1.5.26 dus wil niets verliezen tijdens migratie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
9 jaren 6 maanden geleden #12408 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Welk pakket downloaden
Hoi Masterlee,

Namens het gehele team MijnJoomlaForum team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Afhankelijk van de complexiteit van je site kun je verschillende migratie paden kiezen.
Wij zijn inmiddels al bij versie 3.4 aangeland en er wordt driftig verder ontwikkeld.
Het is verstandig om bijvoorbeeld je template volledig te vervangen omdat de technologie tov van 1008 (Joomla 1.5) zich behoorlijk ontwikkeld heeft.
Een nieuwe site in Joomla 3.4, met een nieuw template en de content en gebruikers overzetten met J2XMl is dus zeker te overwegen. 

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

• masterlee10
  • masterlee10's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
9 jaren 6 maanden geleden #12409 door masterlee10
Beantwoord door masterlee10 in topic Re: Welk pakket downloaden
Dank je wel Otto.

Ik wil eigenlijk niet meteen de boel op zn kop gooien. Als ik hem al van 1.5.26 naar 2.5 kan migreren dan is de stap naar 3.4 later makkelijker. Maar ik wil eerst proberen zo min mogelijk aan te passen aan mn huidige structuur, artikels en template tenzij echt noodzakelijk. De reden is dat mijn template in artisteer gemaakt is en ik alle bestanden kwijt ben hoe ik hem heb gemaakt etc door pc crash.

Dus het zou mij heel erg helpen van simpel naar beter te gaan en daarna tijd te nemen om nieuwe stijl template te nemen die future proof is. Daarna kan ik van 2.5 naar 3.4 hopelijk.

Alvast hartelijk dank voor je hulp en mocht je me hiermee kunnen/willen helpen dan ben ik heel blij.!

• Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
9 jaren 6 maanden geleden #12410 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Welk pakket downloaden
Hoi Masterlee,

Dan kun je het beste met Redmigrater werken, deze vind je hier:

redcomponent.com/redcomponent/redmigrator

Als je gebruik maakt van Artisteer, dan kan je template wel een uitdaging worden.

Je hebt je template op je website staan, dus die kun je zo downloaden en lokaal bewerken. Misschien dat je het daarmee eenvoudiger voor je maakt.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden
Gemaakt door Kunena