Skip to main content

Vraag Niet kunnen wijzigen of opslaan van een artikel

• hasp
  • hasp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #1008 door hasp
Joomla 1.5.26 - www.seniorpix.be
In één bepaalde sectie (ExPIX) met 8 categoriën, met elk tien artikels (dus een totaal van 80 artikels) zijn er 9 artikels waarin ik niets kan bijvoegen of wijzigen.
Die artikels staan in verschillende categoriën. In de frontend zijn het volgende artikels: 1961,-65,-72,-73,-77,-78,-2002,-11 en de beginpagina van ExPIX.
In de frontend zie je niets adnormaals, maar in backend kan ik die bepaalde artikels, na opening, niet meer sluiten of opslaan.
Er begint, bij sluiten of opslaan van dit artikel, steeds een blauw cirkeltje continu rond te draaien en er verschijnt onderaan volgende tekst: uploaden (60%)....Bij elk artikel is dit procent anders (tussen 52 en 69%) en dit verandert niet meer.
Ik moet de site dan noodgedwongen volledig afsluiten.
Ik kan dus in dat specifiek artikel ( 9 in totaal) niets wijzigen. Bij de 71 andere artikels bestaat dit probleem niet en kan ik alle bewerkingen doen.
Wie kan mij helpen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #1016 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Niet kunnen wijzigen of opslaan van een artikel
Beste hasp

Allereerst namens het MijnJoomlaForum team, van harte welkom.

Ik krijg hier een vreemd gevoel bij. Het is alsof er een script draait wat niet zou moeten draaien. Misschien moet je maar even hier je website scannen.

sitecheck.sucuri.net/scanner/

Scan ook je pc.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

• Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #1040 door Otto
Hallo Hasp,
Dit soort symptomen ben ik slechts 1x eerder tegen gekomen. Er stond toen een verdwaalde .htaccess in een map waar deze niet thuis hoorde.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Meer
11 jaren 11 maanden geleden #1051 door Frankize
Beantwoord door Frankize in topic Re: Niet kunnen wijzigen of opslaan van een artikel
Ik heb de laatste tijd ook zo een probleem.
Met Internet Explorer kan ik in de admin console geen enkele wijziging van een artikel opslaan.
Echter met Google Chrome werkt het wel.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden
Gemaakt door Kunena