- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Onbeveiligde website door sterk verouderd script?
- IndigoColors
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Leen schreef : Ik ga morgen voor je kijken wat ik nog allemaal kan vinden(heb nog wat oude akeeba
backups dus moet even kijken welke versie dat waren en verder heb ik zelfs de laatste
versie die ik had gemaakt nog deels online bij gehouden maar voor publiek is hij offline)
alleen die versies lopen achte met gegevens die je later heb bijgemaakt in je eigen website
Heel fijn Leen als je dat morgen zou willen nakijken
Ik stuur je even een PB, ik heb nog de mails tussen ons en daar kan ik zien dat je hem bij mij in een sub map heb geplaatst maar ik moest daarmee oppassen gaf je aan dus ik durf daar niet aan te komen hahaha. Ik stuur je dat bericht even door ok?
Voor nu thanks voor al je hulp weer
- IndigoColors
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Leen schreef : Ik ga morgen voor je kijken wat ik nog allemaal kan vinden(heb nog wat oude akeeba
backups dus moet even kijken welke versie dat waren en verder heb ik zelfs de laatste
versie die ik had gemaakt nog deels online bij gehouden maar voor publiek is hij offline)
alleen die versies lopen achte met gegevens die je later heb bijgemaakt in je eigen website
Hee Leen,
Ik zit net even heel goed te kijken bij mijn webshop maar zie nu dat het toch een andere versie is dan wat ik had, nu zie ik namelijk de versie zoals jij of Anne hem toen gemaakt hadden zonder de Menu linken. Nu ontbreken dus alle Menu linken / Categorieën waaronder de producten stonden. weet jij hoe ik dit kan herstellen?
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 205
en of die aanstaat en ook nog op positie left dacht ik hier lokaal te zien
M.v.g Leen
- IndigoColors
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
- Ontvangen bedankjes 0
Leen schreef : volgensmij moet je dan bij extensies > module beheer kijken of je module Categorieën kan vinden
en of die aanstaat en ook nog op positie left dacht ik hier lokaal te zien
Hee Leen,
Ik heb even gekeken maar helaas heb ik nu eigenlijk precies weer hetzelfde probleem als wat er toen gebeurd was toen A die update had uitgevoerd: Menu linken waren weg, kon geen nieuwe producten toevoegen, heel veel buttons (o.a. Opslaan) binnen Joomla kon ik op klikken maar werkten niet. jij had toen iets gedaan en toen werkte alles weer, weet jij nog wat je toen gedaan had?
Als ik nu kijk bij module beheer dan zie ik dat er 2 pagina's zijn maar als ik op Volgende klik dan gebeurt er niks dus die button werkt helaas nu niet en ik kan dus niet zien wat er op de 2e pagina staat. Maar ik vraag me af of dit wel is wat ik bedoel, ik mis nu dus mijn Menu linken zie bijlage.
Foto 1 - zo ziet er nu uit maar ik mis de Menu Linken
Foto 2 - zo was het voor alles mis ging
Foto 3 - Module beheer maar daar zie ik niet de Menu linken die ik mis?
- Otto
- Gebruiker
- Er bestaan geen domme vragen
Het is maar mijn mening niet verstandig om de volledige oude site te migreren. Als je dit doet, dan neem je veel oude code mee.
Mijn advies, bouw een nieuwe site in Joomla 3.7 en de laatste versie van je e-commerce extensie.
Importeer daarna de productdata en je klanten.
Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
- Ontvangen bedankjes 205
Zoals je inmiddels al gemerkt heb is
weer opgelost .Dit kwam door dat jou hoster met het upgrade van zijn servers blijkbaar ook de rechten van de jou website had veranderd.maar helaas heb ik nu eigenlijk precies weer hetzelfde probleem als wat er toen gebeurd was
Deze weer goed gezet en nu zou alle oude dingen weer moeten werken.
M.v.g Leen