Skip to main content

Vraag Probleem met website Joomla1.5

• Paul48
  • Paul48's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2304 door Paul48
Probleem met website Joomla1.5 werd gestart door Paul48
Hallo,
Nadat ik niet meer in kon loggen op mijn backend van www.dierenkliniekwetzels.nl/ en in het bestand configuration.php geen ftp-user en ftp-pass stond heb ik een user en pasword ingevuld en het bestand weer terug gezet op de server. Nu krijg je een vermelding op de website en weet niet hoe ik dit moet oplossen. Wie kan mij helpen?
Groetjes van Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2306 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Probleem met website Joomla1.5
dag paul wat is de melding precies? daarnaast is het niet kunnen inloggen op de backend iets van andere aard dan een aanpassing in de config.php... dat moet je in de database doen

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

• Paul48
  • Paul48's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2307 door Paul48
Beantwoord door Paul48 in topic Re: Probleem met website Joomla1.5

dag paul wat is de melding precies? daarnaast is het niet kunnen inloggen op de backend iets van andere aard dan een aanpassing in de config.php... dat moet je in de database doen

Dit is de melding boven de website:

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dieren2b/public_html/configuration.php:1) in /home/dieren2b/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 423

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/dieren2b/public_html/configuration.php:1) in /home/dieren2b/public_html/libraries/joomla/session/session.php on line 426

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2308 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Probleem met website Joomla1.5
sitecheck.sucuri.net/results/www.dierenkliniekwetzels.nl/

het lijkt erop dat je site is gehackt... dat moet eerst opgelost worden waarschijnlijk zal daarna je admin login ook weer werken

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2310 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Probleem met website Joomla1.5
Hi Paul,

Zoals Jheroen aangeeft, kan je site gehackt zijn. Maar :

Ik denk dat ik mischien eerst de wijzigingen in de config file terug zou zetten. Deze zouden je laatste probleem ook wel  eens kunnen veroorzaken. En dan
Vervolgens docs.joomla.org/How_do_you_recover_or_re...ur_admin_password%3F goed bestuderen en een nieuwe superuser aanmaken in je database zoals ook Jheroen voorsteld.
Daarna moet je vanaf je backend natuurlijk zorgen dat alle usercodes/passwords weer kloppen ( en bekend zijn!)

Als dit niet werkt, inderdaad je hele site terugzetten van een backup er vanuit gaande dat je site gehackt is.

(Sorry Jheroen dat ik er tussendoorkom)

groet,  Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.

Meer
11 jaren 7 maanden geleden #2311 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Probleem met website Joomla1.5
Hallo,

probeer eens je configuration.php  te open met kladblok.
En dan weer op te slaan als ANSI formaat.

Heb dit ook ooit eens ergens gelezen ;)

Succes ermee.

Groetjes Ron :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden
Gemaakt door Kunena