- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm
- alex
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 3 dagen geleden - 11 jaren 3 dagen geleden #5644
door alex
Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm werd gestart door alex
ik heb een vraag/probleem ...
mijn site draait gewoon, maar zo af en toe wil ik wel is iets veranderen.. nou krijg ik veel spammailers in mijn phoca book binnen(onzichtbaar op mijn site) maar er is een aantal keer iemand anders in mijn site geweest... dus kreeg ik het advies mijn inlog gegevens te veranderen... en idd je begrijpt het waarschijnlijk al.. inlog gegevens kwijt.. ja de gebruikers naam weet ik..admin...maar het wachtwoord..(wel ergens genoteerd maar nergens meer te vinden natuurlijk...) nou is het volgende probleem ik gebruik 1.5 .....en nergens (wat ik ook probeer) is een omweg te vinden om weer in mijn site te komen...
ja ja ik weet het ik had um al lang moeten upgraden naar 2.5 of iets.. maar z'n pc held ben ik dus niet... en durf dat niet zo maar aan.. te bang dat ik de site wegvaag of zo iets...
maar wie o wie kan mij helpen bij dit (voor mij )grote probleem
edit Renata: Ik heb je topic verhuisd naar het juiste forum
mijn site draait gewoon, maar zo af en toe wil ik wel is iets veranderen.. nou krijg ik veel spammailers in mijn phoca book binnen(onzichtbaar op mijn site) maar er is een aantal keer iemand anders in mijn site geweest... dus kreeg ik het advies mijn inlog gegevens te veranderen... en idd je begrijpt het waarschijnlijk al.. inlog gegevens kwijt.. ja de gebruikers naam weet ik..admin...maar het wachtwoord..(wel ergens genoteerd maar nergens meer te vinden natuurlijk...) nou is het volgende probleem ik gebruik 1.5 .....en nergens (wat ik ook probeer) is een omweg te vinden om weer in mijn site te komen...
ja ja ik weet het ik had um al lang moeten upgraden naar 2.5 of iets.. maar z'n pc held ben ik dus niet... en durf dat niet zo maar aan.. te bang dat ik de site wegvaag of zo iets...
maar wie o wie kan mij helpen bij dit (voor mij )grote probleem
edit Renata: Ik heb je topic verhuisd naar het juiste forum
Laatst bewerkt 11 jaren 3 dagen geleden dooralex.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 3 dagen geleden #5645
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: wachtwoord kwijt van inlog scherm
Hoi Alex,
Allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum namens het gehele team.
We hebben een uitleg hoe je weer toegang krijgt tot de backend van Joomla. Je hebt wel toegang nodig tot je ftp server en de database zelf. Heb je toegang, volg dan de volgende instructies:
help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Jo...nd-kwijt-wat-nu.html
Succes!
Groetjes
Renata
Allereerst van harte welkom bij MijnJoomlaForum namens het gehele team.
We hebben een uitleg hoe je weer toegang krijgt tot de backend van Joomla. Je hebt wel toegang nodig tot je ftp server en de database zelf. Heb je toegang, volg dan de volgende instructies:
help.mijnjoomlaforum.nl/Handleidingen-Jo...nd-kwijt-wat-nu.html
Succes!
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
- henkvanboven
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
7 jaren 11 maanden geleden #14726
door henkvanboven
Beantwoord door henkvanboven in topic Re: Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm
Heb het zelfde probleem, gisteren (zondag) kon ik nog inloggen, en nu niet meer. En de link wat er staat, staat zie punt 2, maar waar staat punt 2?
Terwijl de migratie 22 september was, dus daarna kon ik tot zondag 25 september nog inloggen. En nu heb ik dat gelezen hoe je dat kunt oplossen, maar het lukt mij niet.
mvg. Henk van Boven
Terwijl de migratie 22 september was, dus daarna kon ik tot zondag 25 september nog inloggen. En nu heb ik dat gelezen hoe je dat kunt oplossen, maar het lukt mij niet.
mvg. Henk van Boven
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
7 jaren 11 maanden geleden #14727
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm
Beste Henk,
Allereerst van harte welkom hier bij Mijnjoomlaforum!
Misschien kun je exact aangeven wat je niet lukt?
Je hebt toegang nodig tot je database. Vraag je host hoe je bij je database kunt komen. Dit verschilt nogal per host namelijk. Om toegang te verkrijgen tot je database, heb je sowieso inlognaam en password nodig. Deze vind je het document de configuration.php welke je via de ftp server kunt openen. Daar gaat dus die punt 2 over:
Zoek de volgende waarden:
- public $user = 'gebruiker';
- public $password = 'wachtwoord'
Groetjes
Renata
Allereerst van harte welkom hier bij Mijnjoomlaforum!
Misschien kun je exact aangeven wat je niet lukt?
Je hebt toegang nodig tot je database. Vraag je host hoe je bij je database kunt komen. Dit verschilt nogal per host namelijk. Om toegang te verkrijgen tot je database, heb je sowieso inlognaam en password nodig. Deze vind je het document de configuration.php welke je via de ftp server kunt openen. Daar gaat dus die punt 2 over:
Zoek de volgende waarden:
- public $user = 'gebruiker';
- public $password = 'wachtwoord'
Groetjes
Renata
- henkvanboven
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
7 jaren 11 maanden geleden #14728
door henkvanboven
Beantwoord door henkvanboven in topic Re: Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm
Bedankt voor je reactie, excuses voor de late reactie. Moet ook es slapen en werken.
Maar goed. Mijn host is Webreus, maar ik zie namelijk wel een gebruikersnaam en wachtwoord staan bij public $user = "gebruiker" en bij public $password" maar dat werk niet dus, heb gekopieerd en geplakt. E n hoopte op het goede nieuws. Maar helaas. En wat ik nog niet snap ben ng een leek hier in, hoe ik via de host (zoals jullie dat noemen) bij de database te komen?
Maar goed. Mijn host is Webreus, maar ik zie namelijk wel een gebruikersnaam en wachtwoord staan bij public $user = "gebruiker" en bij public $password" maar dat werk niet dus, heb gekopieerd en geplakt. E n hoopte op het goede nieuws. Maar helaas. En wat ik nog niet snap ben ng een leek hier in, hoe ik via de host (zoals jullie dat noemen) bij de database te komen?
- Arjan
- Gebruiker
7 jaren 11 maanden geleden #14729
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Joomla 1.5 wachtwoord kwijt van inlog scherm
Van jouw hoster, Webreus, moet je de mogelijkheid hebben gekregen om je database te benaderen. Dat kan zijn via een administratiepagina maar ook gewoon een link naar je phpAdmin.
Het adres van je database kan je ook vinden in de configuratie.php. Als er localhost staat dan moet je achter je websiteadres, meestal, phpAdmin zetten of een variant daar van zo als mysqladmin
Succes gewenst
Het adres van je database kan je ook vinden in de configuratie.php. Als er localhost staat dan moet je achter je websiteadres, meestal, phpAdmin zetten of een variant daar van zo als mysqladmin
Succes gewenst
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Tijd voor maken pagina: 0.566 seconden