Skip to main content

Vraag gehackte website joomla 1.5 herstellen

• pvdhurk
  • pvdhurk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5882 door pvdhurk
Beantwoord door pvdhurk in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Sorry als ik verkeerde dingen plaats maar inmiddels is de site weer in de lucht maar er zitten rare dingen op. Dacht niet dat het kwaad kon.

gr.  Peter
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5884 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Geeft niets....zo leer je weer wat ;)
Het kan echt kwaad, dus vandaar dat ik ingrijp. Om een voorbeeld te geven: waarschijnlijk heb je zelf je website besmet omdat je pc besmet is geraakt door bezoek aan een andere website die besmet was (volg je het nog? haha). Dat wil ik voorkomen voor onze leden.
Belangrijk is dus dat je je eigen pc ook goed naloopt op virussen malware etc.

ps ik zie dat je hier net lid bent geworden, dus bij deze van harte welkom bij MijnJoomlaForum natuurlijk ! ;)

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • pvdhurk
  • pvdhurk's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5886 door pvdhurk
Beantwoord door pvdhurk in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Bedankt voor je snelle reactie. Mijn pc is helemaal schoon en ik ben van hosting gewisseld.
Daarna is de site weer in de lucht gegaan. Dacht dat het nu weer goed was. Ga nogmaals alees controleren oa via hijack.

gr.  peter
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5887 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Je mag mij het adres wel toe sturen zo dat ik kan meekijken.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5891 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Dus heb ik nu even op de website gekeken maar behalve een drie foutmeldingen van Joomla merkte ik niets aan mijn virusscanner dat deze website besmet is.
Deze drie regels staan er,
Code:
Warning: Parameter 1 to modMainMenuHelper::buildXML() expected to be a reference, value given in /home/studiod/domains/studiodance.nl/public_html/libraries/joomla/cache/handler/callback.php on line 99 Warning: Parameter 1 to modMainMenuHelper::buildXML() expected to be a reference, value given in /home/studiod/domains/studiodance.nl/public_html/libraries/joomla/cache/handler/callback.php on line 99 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/studiod/domains/studiodance.nl/public_html/plugins/content/yoo_gallery.php on line 77
Als ik dan in de code kijk van regel 99 van de callback.php die ik op mijn computer heb staan dan lees ik dit,
Code:
$result = call_user_func_array($callback, $args);
Als ik logisch nadenk en lees dan gaat er iets fout met de rechten voor het bekijken van het menu aangezien op deze positie's, gok ik, deze melding word gegeven.
De derde regel gaat over een plugin voor Yoo Gallery en die heb ik niet dus kan ik niet nakijken wat daar in staat.

Om verder te gaan heb ik inderdaad de inlogcode nodig, met alle rechten, om verder te kunnen kijken. Zou je deze ook via pm naar me toe willen sturen.

Arjan

P.S. Geen idee of ik er vandaag aan toe kom maar doe mijn best om het zo snel mogelijk te doen.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5898 door Jheroen
Beantwoord door Jheroen in topic Re: gehackte website joomla 1.5 herstellen
Ik denk als je je website update naar 1.5.26 je probleem opgelost is, het lijkt me een php5.3 probleem waarmee oudere builds van 1.5 niet mee overweg kunnen

Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden
Gemaakt door Kunena