- Ontvangen bedankjes 0
Vraag YouJoomla Module Engine imageholder probleem
- ApplifyMSI
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
10 jaren 7 maanden geleden #7300
door ApplifyMSI
YouJoomla Module Engine imageholder probleem werd gestart door ApplifyMSI
Beste mijnjoomlaforum,
Wij, ApplifyMSI, zijn een mini-onderneming ( eindwerk voor school ) en we maken apps.
Ik gebruik youjoomla module engine om het logo van de Appstore en Play Store te tonen.
Bij de youjoomla module engine heb ik nog eens 3 aparte module engines slides, dus in totaal 4 modules. Elke slide is verbonden met een artikel waar ik een intro image heb toegevoegd.
Nu is het probleem dat de image die ik heb gekoppeld aan het artikel niet volledig wordt getoond. Ik heb zelf al lang zitten zoeken maar ik vind geen oplossing. Ik heb al de foto meermaals bewerkt zoals onderaan witruimte toevoegen of de foto kleiner en groter maken, zonder resultaat.
Als ik de module via 'element inspecteren' nakijk, merk ik dat de imageholder verticaal veel te lang is waardoor het onder de navigatie knoppen zit om naar de verschillende slides te gaan.
Heeft iemand hier een oplossing voor? applify-msi.com/ is de website. De module engine vind je onderaan de website, momenteel zie je er het logo van playstore en appstore staan.
Wij, ApplifyMSI, zijn een mini-onderneming ( eindwerk voor school ) en we maken apps.
Ik gebruik youjoomla module engine om het logo van de Appstore en Play Store te tonen.
Bij de youjoomla module engine heb ik nog eens 3 aparte module engines slides, dus in totaal 4 modules. Elke slide is verbonden met een artikel waar ik een intro image heb toegevoegd.
Nu is het probleem dat de image die ik heb gekoppeld aan het artikel niet volledig wordt getoond. Ik heb zelf al lang zitten zoeken maar ik vind geen oplossing. Ik heb al de foto meermaals bewerkt zoals onderaan witruimte toevoegen of de foto kleiner en groter maken, zonder resultaat.
Als ik de module via 'element inspecteren' nakijk, merk ik dat de imageholder verticaal veel te lang is waardoor het onder de navigatie knoppen zit om naar de verschillende slides te gaan.
Heeft iemand hier een oplossing voor? applify-msi.com/ is de website. De module engine vind je onderaan de website, momenteel zie je er het logo van playstore en appstore staan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
10 jaren 7 maanden geleden #7301
door Arjan
Vanaf bovenstaande code geef je op diverse plekken aan dat de laag niet meer dan 290 px hoog mag zijn.
Dat staat niet in je css maar gecodeerd in het html wat als uitvoer word gegeven.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: YouJoomla Module Engine imageholder probleem
Code:
<div id="yy_slider" class="yy_slider" style="width:500px;height:330px;">
Dat staat niet in je css maar gecodeerd in het html wat als uitvoer word gegeven.
- ApplifyMSI
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 7 maanden geleden #7302
door ApplifyMSI
Beantwoord door ApplifyMSI in topic Re: YouJoomla Module Engine imageholder probleem
Bedankt voor je antwoord Arjan,
Moet ik deze code toevoegen in de html van de module of staat deze er al?
Moet ik deze code toevoegen in de html van de module of staat deze er al?
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
10 jaren 7 maanden geleden #7304
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: YouJoomla Module Engine imageholder probleem
ApplifyMSI,
Welkom op het mijnjoomlaforum
Als ik Arjan zo leest staat het al ergens
Maar ik heb ook gezien dat je deze vraag op 3 forums tegelijk gepost heb dus denk dat je beter een voor een de aangedragen antwoorden uit probeert.
En laat he dan ook hier weten of het gelukt is.
Succes.
Welkom op het mijnjoomlaforum
Als ik Arjan zo leest staat het al ergens
Dus ik nee maan dat je deze waarde de hoogte moet proberen aan te passen mogelijk naar 330px.?Vanaf bovenstaande code geef je op diverse plekken aan dat de laag niet meer dan 290 px hoog mag zijn.
Dat staat niet in je css maar gecodeerd in het html wat als uitvoer word gegeven
Maar ik heb ook gezien dat je deze vraag op 3 forums tegelijk gepost heb dus denk dat je beter een voor een de aangedragen antwoorden uit probeert.
En laat he dan ook hier weten of het gelukt is.
Succes.
M.v.g Leen
- Arjan
- Gebruiker
10 jaren 7 maanden geleden #7310
door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: YouJoomla Module Engine imageholder probleem
Dank je Leen voor het goed lezen en beantwoorden van de tweede vraag.
- ApplifyMSI
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 7 maanden geleden #7358
door ApplifyMSI
Beantwoord door ApplifyMSI in topic Re: YouJoomla Module Engine imageholder probleem
Waar kan ik juist de html van die module terugvinden?
Is dat in bestanden zoals index.php of moet ik gaan kijken bij de map 'languages' en het daar zoeken?
Is dat in bestanden zoals index.php of moet ik gaan kijken bij de map 'languages' en het daar zoeken?
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden