Vraag Webshop module
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
10 jaren 2 maanden geleden #8831
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Webshop module werd gestart door Ron van Meijer
Wij zijn voornemens om een webshop te gaan starten. Is het raadzaam een Joomla Module daarvoor te gebruiken of een hele aparte site maken met (bijvoorbeeld) OS Commerce?
Het worden geen honderden artikelen maar het moet wel wat kunnen.
Wie raadt mij wat aan?
Thanx
Het worden geen honderden artikelen maar het moet wel wat kunnen.
Wie raadt mij wat aan?
Thanx
Groet
Ron
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
10 jaren 2 maanden geleden #8832
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Webshop module
VM is er alleen nog maar voor Joomla 2.5 maar er is ook HikaShop (die ik het "lekkerste vind werken), Redshop en SimpleCaddy.
Belangrijkste is volgens mij dat jij oftewel de gebruiker het prettig vind werken.
Belangrijkste is volgens mij dat jij oftewel de gebruiker het prettig vind werken.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
10 jaren 2 maanden geleden #8833
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Webshop module
Oké, ik ga er naar kijken. Ik neem aan dat het ook met iDeal werkt?
Groet
Ron
- Otto
- Gebruiker
- Er bestaan geen domme vragen
10 jaren 2 maanden geleden #8834
door Otto
Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Beantwoord door Otto in topic Re: Webshop module
Hoi Ron,
Ik denk dat je uitgangspunt iets te basaal is. Inventariseer eerst een welke functionaliteit je echt nodig hebt, en vergelijk dat met de beschikbare extensies. Eenvoudige dingen kun je al met Simplecaddy doen en voor andere wensen zijn Hikashop en VirtueMart weer geschikt. Verwacht je heel veel verkoop en traffic, dan is Magento weer een betere keuze.
Mijn advies, ga zelf eerst je huiswerk doen.
Ik denk dat je uitgangspunt iets te basaal is. Inventariseer eerst een welke functionaliteit je echt nodig hebt, en vergelijk dat met de beschikbare extensies. Eenvoudige dingen kun je al met Simplecaddy doen en voor andere wensen zijn Hikashop en VirtueMart weer geschikt. Verwacht je heel veel verkoop en traffic, dan is Magento weer een betere keuze.
Mijn advies, ga zelf eerst je huiswerk doen.
- Ron van Meijer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
10 jaren 2 maanden geleden #8835
door Ron van Meijer
Groet
Ron
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Webshop module
Otto,
Bedankt voor je advies, m'n huiswerk heb ik min of meer al een beetje gedaan. Het wordt nog geen grote webshop maar dat zou zo maar kunnen. Om dan weer naar een ander systeem over te stappen lijkt me zon gedoe namelijk. Maar misschien is dat toch wel dé weg om te bewandelen. Ik zal nog eens rondkijken en dan een keus maken.
Mijn vraag was eigenlijk, is het verstandig om met Joomla dit te doen of met OS Commerce? Als het laatste toch onoverkomelijk blijkt te zijn (na een tijdje) dan is het allemaal dubbel op. Vandaar mijn vraag om adviezen en/of ervaringen met een dergelijke plugin of aparte OS Commerce-website..
Bedankt voor je advies, m'n huiswerk heb ik min of meer al een beetje gedaan. Het wordt nog geen grote webshop maar dat zou zo maar kunnen. Om dan weer naar een ander systeem over te stappen lijkt me zon gedoe namelijk. Maar misschien is dat toch wel dé weg om te bewandelen. Ik zal nog eens rondkijken en dan een keus maken.
Mijn vraag was eigenlijk, is het verstandig om met Joomla dit te doen of met OS Commerce? Als het laatste toch onoverkomelijk blijkt te zijn (na een tijdje) dan is het allemaal dubbel op. Vandaar mijn vraag om adviezen en/of ervaringen met een dergelijke plugin of aparte OS Commerce-website..
Groet
Ron
- Otto
- Gebruiker
- Er bestaan geen domme vragen
10 jaren 2 maanden geleden #8840
door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: Webshop module
Hallo Ron,
Ik ken het huiswerk niet dat je gedaan hebt. Zelf maak ik het meeste in VirtueMart of Magento. OS Commerce heb ik wel eens wat in gedaan, maar ik vind het geen fijn pakket.
Ik ken het huiswerk niet dat je gedaan hebt. Zelf maak ik het meeste in VirtueMart of Magento. OS Commerce heb ik wel eens wat in gedaan, maar ik vind het geen fijn pakket.
Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden