- Ontvangen bedankjes 0
Vraag volgorde in positie
- wouter
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
9 jaren 10 maanden geleden #10064
door wouter
volgorde in positie werd gestart door wouter
heb in pos 7 van een template, 2 modules mod a en mod b . Krijg het niet voor elkaar om eerst mod b en dan mod a te displayen dus eerste module op tweede plaats en tweede moduleop eerste plaats.
Heeft te maken met volgorde van de module. Kan kiezen uit 11 posities ....
Wie helpt, snap er weinig van...
Heeft te maken met volgorde van de module. Kan kiezen uit 11 posities ....
Wie helpt, snap er weinig van...
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
9 jaren 10 maanden geleden #10065
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: volgorde in positie
Hallo Wouter,
als ik het goed heb onthouden ga je naar Modulebeheer: Modules
daar kies je bij selecteer positie jou positie nummer 7
als goed is zie dan aleen die en dan klik je op volgorde als goed is komt er een diskkette
geef in de vakjes volg orde aan die je wil boven aan is 0 of 1 en dan 2 etc en dan weer opslaan op diskette dacht ik moet lukken
als ik het goed heb onthouden ga je naar Modulebeheer: Modules
daar kies je bij selecteer positie jou positie nummer 7
als goed is zie dan aleen die en dan klik je op volgorde als goed is komt er een diskkette
geef in de vakjes volg orde aan die je wil boven aan is 0 of 1 en dan 2 etc en dan weer opslaan op diskette dacht ik moet lukken
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- wouter
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 9 maanden geleden #10094
door wouter
Beantwoord door wouter in topic Re: volgorde in positie
hallo leen bedankt voor de reaktie. Ik krijg op het scherm modulebeheer modules op pos 7 ,
6 modules. Bij de eerste drie krijg ik allemaal de volgorde 1, de andere drie staan op volgorde 11.Als ik mbv de pijltjes de modules op en neer schuif krijg ik alleen volgorde 1 2 8 of 11 en staan dus meerdere modules op een zelfde volgorde nummer.
Hoe kan ik gewoon zeggen deze module op 0 deze op 1 enz..
6 modules. Bij de eerste drie krijg ik allemaal de volgorde 1, de andere drie staan op volgorde 11.Als ik mbv de pijltjes de modules op en neer schuif krijg ik alleen volgorde 1 2 8 of 11 en staan dus meerdere modules op een zelfde volgorde nummer.
Hoe kan ik gewoon zeggen deze module op 0 deze op 1 enz..
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
9 jaren 9 maanden geleden #10095
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: volgorde in positie
Als ik het goed begrijp heb je de positie 7 in je template en daar zitten weer posities in.
Klinkt een beetje raar maar niets is onmogelijk.
Wat wel mogelijk is is dat het via het css geregeld is welke van die aparte posities er als eerste moet staan. Dat word dan geregeld door aan de class float:left; mee te geven.
Ongeacht op welke subpositie jij dan iets neer zet hij schuift automatisch naar links tot hij niet verder kan.
Kan je uittesten door een transparante afbeelding te plaatsen, met een Aangepaste HTML module, in de eerste subpositie en te kijken wat er dan gebeurt.
Om beter advies te kunnen geven, als dat mogelijk is, zou ik graag het adres willen hebben van de website.
Klinkt een beetje raar maar niets is onmogelijk.
Wat wel mogelijk is is dat het via het css geregeld is welke van die aparte posities er als eerste moet staan. Dat word dan geregeld door aan de class float:left; mee te geven.
Ongeacht op welke subpositie jij dan iets neer zet hij schuift automatisch naar links tot hij niet verder kan.
Kan je uittesten door een transparante afbeelding te plaatsen, met een Aangepaste HTML module, in de eerste subpositie en te kijken wat er dan gebeurt.
Om beter advies te kunnen geven, als dat mogelijk is, zou ik graag het adres willen hebben van de website.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
9 jaren 9 maanden geleden #10100
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: volgorde in positie
hi nou begon ik aan me zelf te twijffelem maar heb het nog eens online geprobeerd op mijn test site
www.joomla2.leenvandenadel.nl/joomla2/
als ik dus gewoon in het vakje klikt met die nummers en
mijn eigen volgorde ingeeft(let op geen de zelfde nummers nemen)
dan werkt het als ik weer op diskette drukt zie ik het hem opslaan
daan worden alle vakjes kort gevinkt en dan slaat ie het op en de vinkje verdwijnen weer.
www.joomla2.leenvandenadel.nl/joomla2/
als ik dus gewoon in het vakje klikt met die nummers en
mijn eigen volgorde ingeeft(let op geen de zelfde nummers nemen)
dan werkt het als ik weer op diskette drukt zie ik het hem opslaan
daan worden alle vakjes kort gevinkt en dan slaat ie het op en de vinkje verdwijnen weer.
M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
- wouter
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 9 maanden geleden #10129
door wouter
Beantwoord door wouter in topic Re: volgorde in positie
dank voor de reakties
hierbij naar jullie voorbeeld een screenshot (in bijlage??)
het lijkt er inderdaad op dat door het gebruik van een artisteer template de boel in de war raakt hoe los ik dat dan op...
Arjan,natuurlijk mag de de url van de (test)side hebben: wokohome.dyndns.org/jhc
Ook mag je als je wilt toegang tot de adminsite.Is een privebericht aan je voldoende veilig voor het doorgeven van een account???
hierbij naar jullie voorbeeld een screenshot (in bijlage??)
het lijkt er inderdaad op dat door het gebruik van een artisteer template de boel in de war raakt hoe los ik dat dan op...
Arjan,natuurlijk mag de de url van de (test)side hebben: wokohome.dyndns.org/jhc
Ook mag je als je wilt toegang tot de adminsite.Is een privebericht aan je voldoende veilig voor het doorgeven van een account???
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.524 seconden