Skip to main content

Vraag jQuery error of dropdown werkt niet in Google Chrome. Wel in IE of FF?

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13034 door nkamp
Hallo,
Ik zit met een jQuery probleem in Joomla2.5 en vm2.6.18. Het vreemde is dat het geen problemen geeft met Mozilla FireFox en Internet Explorer. Het geeft een probleem met Google Chrome!

Het probleem doet zicht voor op de volgende www.hondenenkattenluiken.nl/plexidor-hon...formaat-klein-detail

Dit is een product met subproducten op basis van kleur. Echter in Google Chrome werkt deze dropdown niet. Wel in Internet Explorer en Mozilla FireFox

Er treedt ook een error op als ik met firebug in de console kijk:

De foutmelding is:
TypeError: e(...).on is not a function
www.hondenenkattenluiken.nl/p...otstrap.min.js
Line 6

Ik ben niet zo goed thuis in jQuery en aangezien de site live staat vind ik dat ik snel moet oplossen. Ik hoop dan ook dat iemand mij kan verder helpen of een duwtje kan geven in de juiste richting.

Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13040 door Leen
dat si lastig kijken op deze manier volgens mij heb je een kopie beveiliging lopen dus klikken met rechtermuisknop lukt niet
maar weet niet zeker is alle wel up to date want je site heeft echt  een joomla versie die niet meer ondersteunt wordt voor al jce en mediabox  heeft vaak updates .
ik weet niet zeker maar wat je kan proberen is om bij viruemart > configuratie > template  onderaan bij Activeer CSS stijlen en Java scripts Deactiveren iets aan en uit vinken steeds oplaan en testen ?

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13043 door nkamp
Het is wel joomla 2.5.28/vm2.6.18. Ik dacht zo even dat dit de laatste versies zijn.
Natuurlijk is het beter om de extensies te updaten. Ik heb dit nog niet gedaan, maar ik denk niet dat het in dit geval hier aan ligt. Maar ik zal het so-wie-so doen.

Ik heb dat geprobeerd wat je voorstelt, maar dan werkt mijn slider op de landingspagina niet meer. Ik weet niet of de dropdown wel werkt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13044 door Leen
denk dat je dan gewoon op oude instellingen moet laten staan en misschien eens iets proberen met jquery testen met dit programma extensions.joomla.org/extension/jquery-easy

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • nkamp
  • nkamp's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13047 door nkamp
Hallo,

Ik erken dat dit niet zo handig is misschien. Maar om firebug te starten in Mozilla druk ik altijd F12. Ook voor google chrome druk ik op F12 of ik pak dat menutje bij Chrome rechts bovenin.
Ik heb even niet aan het rechter muisknop disablen gedacht.

Ook heb ik even dit rechter muisknop disablen eruit gehaald.

Nu ben ik thuis en niet op mijn werk en kijk ik met Google Chrome de console en dan gaat het volgens mij wel om dezelfde fout maar iets anders genoteerd denk ik:

(anonymous function) @bootstrap.min.js:6


Nico

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 5 maanden geleden #13052 door Leen
Hallo Nico,
Weet niet of je aan dit iets kan hebben ik begrijp dus day jquery voor alles ingeladen moet wezen

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.445 seconden
Gemaakt door Kunena