Skip to main content

Vraag RS form! Pro

• Jorrit Schooneman
  • Jorrit Schooneman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
8 jaren 3 maanden geleden #14774 door Jorrit Schooneman
RS form! Pro werd gestart door Jorrit Schooneman
Beste mensen,

Ik had even een klein vraagje over de Plugin 'RS form! Pro'. De website waar het overgaat is een site voor een vereniging, mensen die lid zijn geworden dienen een account aan te maken op onze site. Dit wordt gedaan met RS form! Pro. Alle inzendingen worden automatisch ontvangen op onze website en worden doorgekoppeld aan de pagina 'ledenlijst' op onze website. Wij als beheerder kunnen het dus bekijken en dingen bewerken en als je als lid inlogt op de site kun je een kopje aanklikken waar de ledenlijst kan worden ingezien. Achter de schermen staan alle inzendingen handig in alfabetische volgorde maar op de openbare site staan alle inzendingen door elkaar heen, namelijk gesorteerd op datum van inschrijving. Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit instel op alfabet? Ik kan helaas geen voorbeelden plaatsen i.v.m schending van privacy maar ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd.

Ik hoor het heel erg graag.

Met vriendelijke groeten,
Jorrit Schooneman
Onderwerp is gesloten.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Gebruiker
  • Gebruiker
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
8 jaren 3 maanden geleden #14775 door Otto
Beantwoord door Otto in topic Re: RS form! Pro
Hallo Jorrit,

Namens het gehele team MijnJoomlaForum team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je vraag staat in een Joomla 2.5 forum.
Wil je iets dergelijks met deze versie van Joomla gaan realiseren?
Ik raad je aan dit met Joomla 3 te doen, en wel met de actuele versie.

Heb je misschien overwogen om dit met community builder te realiseren?

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Onderwerp is gesloten.
Meer
8 jaren 3 maanden geleden #14776 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: RS form! Pro
Nu heb ik geen ervaring met op deze manier werken met RS Form Pro en de uitvoer. Volgens mij is het component (het is geen plug in) RS Form Pro gemaakt om een, uitgebreid, formulier te maken waar van de resultaten weer geplaatst kunnen worden in de database.

Mijn vermoeden is dat je moet kijken bij de opties van het menu item waar door je op de pagina van de leden terecht komt. Ik denk, en dat is op zondagochtend best moeilijk, dat je daar de optie hebt om te filteren of weergeven op ....?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
  • Jorrit Schooneman
  • Jorrit Schooneman's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
8 jaren 3 maanden geleden #14803 door Jorrit Schooneman
Beantwoord door Jorrit Schooneman in topic Re: RS form! Pro

Hallo Jorrit,

Namens het gehele team MijnJoomlaForum team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je vraag staat in een Joomla 2.5 forum.
Wil je iets dergelijks met deze versie van Joomla gaan realiseren?
Ik raad je aan dit met Joomla 3 te doen, en wel met de actuele versie.

Heb je misschien overwogen om dit met community builder te realiseren?

Bedankt voor je reactie! We zijn inderdaad aan het overwegen om te update uit te voeren. Voor zover ik weet (normaal werk ik met wordpress) zit hier wel een prijskaartje aan verbonden. Maar we zijn er inderdaad mee bezig.

Nu heb ik geen ervaring met op deze manier werken met RS Form Pro en de uitvoer. Volgens mij is het component (het is geen plug in) RS Form Pro gemaakt om een, uitgebreid, formulier te maken waar van de resultaten weer geplaatst kunnen worden in de database.

Mijn vermoeden is dat je moet kijken bij de opties van het menu item waar door je op de pagina van de leden terecht komt. Ik denk, en dat is op zondagochtend best moeilijk, dat je daar de optie hebt om te filteren of weergeven op ....?

Dankje wel Arjan! Ik ga het vanmiddag eens nakijken of ik er wijzer mee wordt. In ieder geval bedankt!
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden
Gemaakt door Kunena