- Ontvangen bedankjes 0
Vraag facebook like button
- cb
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 4 maanden geleden #4276
door cb
ik heb de Facebook Like Button gebruikt op mijn site. De like button heb ik van de site gehaald:http://martinkolle.github.io/Facebook-Like-Button/
blijkbaar zijn er wel wat problemen met de z-index, wanneer de gebruiker de like buttons wil gebruiken dan verschijnt het venster achter de andere modules. Op de site is het probleem gekend, ik heb de z-index op enable geplaatst en het werkt dus nog niet. ik heb geen optie om een andere template te gebruiken en dan staat er op: find a developer to help you..... dus bij deze !!
Know problems
Hidden comment box
Solution
Enable "Z-index" in the module settings or find a new template. (or find a developer to help you)
facebook like button werd gestart door cb
ik heb de Facebook Like Button gebruikt op mijn site. De like button heb ik van de site gehaald:http://martinkolle.github.io/Facebook-Like-Button/
blijkbaar zijn er wel wat problemen met de z-index, wanneer de gebruiker de like buttons wil gebruiken dan verschijnt het venster achter de andere modules. Op de site is het probleem gekend, ik heb de z-index op enable geplaatst en het werkt dus nog niet. ik heb geen optie om een andere template te gebruiken en dan staat er op: find a developer to help you..... dus bij deze !!
Know problems
Hidden comment box
Solution
Enable "Z-index" in the module settings or find a new template. (or find a developer to help you)
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 4 maanden geleden #4284
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: facebook like button
Beste cb
wat een rare website is dat waar je die like button weggehaald hebt. Geen home pagina, alleen deze pagina....Er zijn zoveel modules te vinden op dit gebied?
Wil je perse deze? Kijk anders hier eens:
extensions.joomla.org/extensions/advance...arch-results/1189824
Genoeg keuze
Groetjes
Renata
wat een rare website is dat waar je die like button weggehaald hebt. Geen home pagina, alleen deze pagina....Er zijn zoveel modules te vinden op dit gebied?
Wil je perse deze? Kijk anders hier eens:
Genoeg keuze
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 4 maanden geleden #4293
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: facebook like button
Nu heb je dus de z-index wel aan gezet maar hoe is de z-index van je template?
Om als "developer" te kunnen helpen zouden we moeten kunnen mee kijken dus heb je misschien een adres van je website?
Om als "developer" te kunnen helpen zouden we moeten kunnen mee kijken dus heb je misschien een adres van je website?
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- cb
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #4299
door cb
Beantwoord door cb in topic Re: facebook like button
waar kan ik de z-index van mijn template vinden, in welk bestand moet ik kijken?
Onderwerp is gesloten.
- cb
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 4 maanden geleden #4300
door cb
Beantwoord door cb in topic Re: facebook like button
Ik heb dit wel via deze site gehaald:
,
dus ik snap niet zo goed waarom je zegt: wat een rare website is dat en je stuurt me dezelfde site door om er op te zoeken.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 4 maanden geleden #4301
door Renata
In je eerste bericht stond alleen deze url: martinkolle.github.io/Facebook-Like-Button/
Verder niets en ja..als je daar komt is het niet echt een website, maar alleen een pagina met download. Ik kom dus zeker niet met dezelfde website!
extensions.joomla.org is een super website met vele goede opties!
Natuurlijk kun je zoeken naar de oplossing voor z-index en dat is natuurlijk prima, je kunt ook een andere extensie uitproberen waar je geen hacks voor hoeft uit te voeren en die het dus meteen goed doet. Dat was het idee achter mijn advies.
Groetjes
Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: facebook like button
Ik heb dit wel via deze site gehaald: extensions.joomla.org/extensions/advance...arch-results/1189824 , dus ik snap niet zo goed waarom je zegt: wat een rare website is dat en je stuurt me dezelfde site door om er op te zoeken.
In je eerste bericht stond alleen deze url: martinkolle.github.io/Facebook-Like-Button/
Verder niets en ja..als je daar komt is het niet echt een website, maar alleen een pagina met download. Ik kom dus zeker niet met dezelfde website!
extensions.joomla.org is een super website met vele goede opties!
Natuurlijk kun je zoeken naar de oplossing voor z-index en dat is natuurlijk prima, je kunt ook een andere extensie uitproberen waar je geen hacks voor hoeft uit te voeren en die het dus meteen goed doet. Dat was het idee achter mijn advies.
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden