Skip to main content

Vraag facebook like button

Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4320 door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: facebook like button
Oké nu gaan we echt OffTopic maar toen ik nog een kleuter was op computergebied heb ik het met veel plezier gebruikt. In die tijd zat er ook een programma bij om bewegende gif's te maken en daar van heb ik ook met veel plezier gebruik van gemaakt want in die tijd was het gebruikelijk om zoveel mogelijk beweging op de website te hebben.

Nu heb ik wel eens geprobeerd om hem weer te installeren maar dat lukt niet meer. Niet zo heel erg want ik wil me eigenlijk niet bemoeien met design.

Maar als je dan zo ineens die naam weer tegen komt roept dat herinneringen op dus vandaar de opmerking.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4327 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: facebook like button
Gisteren had ik opgegeven dat alles correct werkt, maar nu is mijn module weeral niet meer zichtbaar. Wanneer ik de site open www.cvojanitor.be dan zie ik de ene keer wel mijn module bovenaan staan en de volgende keer zie ik de module niet meer verschijnen.
De module verschijnt dan net boven de tekst "webdesign bij Janitor" (bij home)

Snap het totaal niet meer.
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4329 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: facebook like button
Hallo cb.
heb je echt maar een module aanstaan ?
als ik op je site kijk zie ik boven recht naast je logo  volg ons een f en twitter ding .
Maar geheel onder je site in het midden naast wie is er online staat ook nog een share face book etc .

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4336 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: facebook like button
Ik zit echt te sukkelen met die facebook-likes e.d.
Dus ik heb bovenaan een link staan naar facebook en twitter (hoort bij mijn sjabloon) en verschijnt altijd op elke pagina (bijlage - facebook1.jpg)
Dan heb ik onderaan ook een like button(s) of zoiets staan en verschijnt ook op elke pagina (bijlage - facebook2.jpg)
Maar ik heb ook een module toegevoegd net boven mijn eerste artikel (als module) met een like button e.d. - Maar de module verschijnt niet altijd wanneer ik mijn browser open. Is verschrikkelijk frustrerend !!!!
Bijlage - facebook3.jpg toont waar de module af en toe verschijnt. Dus de ene keer ik de site open dan staat de module actief en de volgende keer dan weeral niet. Ik heb de cache ook al leeggemaakt van de browsers ..... wat doe ik hier nu toch allemaal verkeerd?
Onderwerp is gesloten.
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4337 door cb
Beantwoord door cb in topic Re: facebook like button
Sorry, maar ik heb het gevonden. Ik had de module op elke pagina's geactiveerd maar enkel toegankelijk voor een bepaalde gebruikersgroep.
Waarschijnlijk per ongeluk aangevinkt. Dus mijn probleem is (voorlopig) opgelost en kan u allemaal bewonderen op www.cvojanitor.be

Opmerkingen zijn steeds welkom!!!
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
10 jaren 10 maanden geleden #4350 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: facebook like button
mooi dat het opgelost is! Je kunt het draadje ook zelf sluiten. Ik zie al dat hij op opgelost staat.

wil je opmerkingen over je website, misschien is het wel leuk in het volgende forum een topic te openen:

forum.mijnjoomlaforum.nl/show-hier-je-eigen-joomla-site/

Opmerkingen kunnen positief maar ook negatief daar zijn. Maar 1 ding is gelijk: het is allemaal positieve feedback ;)

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden
Gemaakt door Kunena