- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Dropdown menu verdwijnt onder de footer
- Cokie
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 7 maanden geleden #4499
door Cokie
Beantwoord door Cokie in topic Re: Dropdown menu verdwijnt onder de footer
Hi Ron,
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoelt en ik zie /modules/mod_ariextmenu/mod_ariextmenu/js/css/menu.min.css ook staan wanneer ik firebug gebruik. Maar hoe kan ik daar dan in de backend komen? Ik dacht dat ik alleen maar bij templatebeheer in de stylesheets kon om de css te bewerken en daar zie ik de modules niet staan.
Groet Cornelie
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp wat je bedoelt en ik zie /modules/mod_ariextmenu/mod_ariextmenu/js/css/menu.min.css ook staan wanneer ik firebug gebruik. Maar hoe kan ik daar dan in de backend komen? Ik dacht dat ik alleen maar bij templatebeheer in de stylesheets kon om de css te bewerken en daar zie ik de modules niet staan.
Groet Cornelie
Onderwerp is gesloten.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 7 maanden geleden #4500
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Dropdown menu verdwijnt onder de footer
Kan je niet met FTP of een administratie gedeelte van je hoster in je bestanden komen. Want zo kan je het bestand neer stralen, aanpassen en weer opstralen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Cokie
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 7 maanden geleden #4511
door Cokie
Beantwoord door Cokie in topic Re: Dropdown menu verdwijnt onder de footer
Heren het is gelukt met jullie hulp!! Ik kon inderdaad via webhosting in alle css en daar wat mee zitten spelen. Uiteindelijk heb ik dat van Arjan ,in de contentarea min-height:1000px;, geplaatst en dat werkt!
Heel erg bedankt!
Groet Cokie
Heel erg bedankt!
Groet Cokie
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 7 maanden geleden #4523
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Dropdown menu verdwijnt onder de footer
Fijn dat het opgelost is. Je kunt zelf deze topic sluiten en op opgelost zetten. Zou je dat willen doen?
Groetjes
Renata
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.426 seconden