Skip to main content

Vraag Ik zoek een extentie falling object in frontend

• Ron van Meijer
  • Ron van Meijer's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 5 maanden geleden - 11 jaren 5 maanden geleden #4950 door Ron van Meijer
Ik zoek een extentie falling object in frontend werd gestart door Ron van Meijer
Die wanneer je de startpagina aanklikt (of de website start), langzaam naar beneden komt zeilen en stopt op een punt die ik aangeef. Uiteraard moet er ook een tekst/plaatje in moeten kunnen staan. Ik weet even niet waar ik dat moet zoeken/vinden. Ik hoop één van mijn Joomla vrienden hier wel.

Bedankt alvast en een fijn weekend.

Edit Renata: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (ik zoek een extentie) mij onduidelijk leek voor andere lezers.

Groet
Ron
Laatst bewerkt 11 jaren 5 maanden geleden door Ron van Meijer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4951 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Ik zoek een extentie falling object in frontend
Hoi

misschien staat er hier iets tussen?

extensions.joomla.org/extensions/calenda...s/events/festivities

groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4955 door Arjan
Als je een beetje handig bent dan kan je ook zoeken op falling effect jquery en dit zelf in je website zetten.

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

• Ron van Meijer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 5 maanden geleden - 11 jaren 5 maanden geleden #4956 door Ron van Meijer
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Ik zoek een extentie falling object in frontend
Nee, dat bedoel ik niet, geen sneeuw of andere artikelen maar een kleine 'window' die van boven naar beneden komt rollen en stopt waar ik dat aangeef en waar ik tekst in kwijt kan en eventueel een afbeelding erbij zodat ik de bezoeker kan attenderen op het een of ander (een soort van advertentie). Ik kan het ook niet anders omschrijven eigenlijk, vandaar dat ik ook niet weet waar ik het moet zoeken. Je kunt het zien bij www.rankkids.nl/cms/ maar dat is in Website Baker gemaakt (mede door mij)

Groet
Ron
Laatst bewerkt 11 jaren 5 maanden geleden door Ron van Meijer.

Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4958 door Ron
Hallo Ron,

je bedoelt een popup/iframe denk ik.

Kijk eens hier ---> extensions.joomla.org/index.php?option=c...cat_id=1914&Itemid=2

Z'n popup vinden de meeste mensen behoorlijk irritant hou daar wel rekening mee!

Succes ermee.

Groeten Ron :)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

• Ron van Meijer
  • Gebruiker
  • Gebruiker
Meer
11 jaren 5 maanden geleden #4959 door Ron van Meijer
Beantwoord door Ron van Meijer in topic Re: Ik zoek een extentie falling object in frontend
Ron, helemaal goed.
Ik weet dat mensen het als irritant kunnen ervaren maar ik weet geen andere oplossing om een actie van ons onder de aandacht te brengen. We willen de startpagina ook niet té groot maken zodat men erg veel naar beneden moet scrollen, vandaar mijn idee om een pop-up/iframe te plaatsen.

Groet
Ron

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden
Gemaakt door Kunena