- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Course Manager
- Carin Sieling
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 1 maand geleden #5563
door Carin Sieling
Course Manager werd gestart door Carin Sieling
Hi,
Ik heb Course Manager ( extensions.joomla.org/extensions/living/...culture/courses/8141 ) geïnstalleerd maar ben bang dat dit een grote fout is! Wie heeft hier ervaring mee?
In de demo zag ik een mooie kalender waarin je per dag een cursus kan publiceren die dan openklapt. Wat ik nu heb geïnstalleerd ziet er verre van dat uit.
Ik moet een extensie hebben waar ik ons scholingsaanbod kan publiceren mooi en helder en waar men meteen kan inschrijven en eventueel betalen. Liefst in Nederlands vanwege gebruikers.
Groet,
Carin
Ik heb Course Manager ( extensions.joomla.org/extensions/living/...culture/courses/8141 ) geïnstalleerd maar ben bang dat dit een grote fout is! Wie heeft hier ervaring mee?
In de demo zag ik een mooie kalender waarin je per dag een cursus kan publiceren die dan openklapt. Wat ik nu heb geïnstalleerd ziet er verre van dat uit.
Ik moet een extensie hebben waar ik ons scholingsaanbod kan publiceren mooi en helder en waar men meteen kan inschrijven en eventueel betalen. Liefst in Nederlands vanwege gebruikers.
Groet,
Carin
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 1 maand geleden #5565
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Re: Course Manager
Hoi
Indien de beschrijving van deze extensie datgene is wat je zoekt, dan zou ik het nog niet opgeven. Ik lees daar in de commentaren dat ze een goede ondersteuning hebben. Misschien eerst dat maar eens proberen? Lukt het daarna nog niet dan kun je altijd verder kijken.
Als betaal wijze zou je eens akeeba subscriptions uit kunnen proberen. Alles wat je hangt achter deze extensie is pas zichtbaar wanneer jij dat bepaalt! Hetzij na alleen registratie of betaling van iets, of ..of.....verzin het maar..het werkt. En ook daar is een goede ondersteuning.
Groetjes
Renata
Indien de beschrijving van deze extensie datgene is wat je zoekt, dan zou ik het nog niet opgeven. Ik lees daar in de commentaren dat ze een goede ondersteuning hebben. Misschien eerst dat maar eens proberen? Lukt het daarna nog niet dan kun je altijd verder kijken.
Als betaal wijze zou je eens akeeba subscriptions uit kunnen proberen. Alles wat je hangt achter deze extensie is pas zichtbaar wanneer jij dat bepaalt! Hetzij na alleen registratie of betaling van iets, of ..of.....verzin het maar..het werkt. En ook daar is een goede ondersteuning.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
Onderwerp is gesloten.
- Carin Sieling
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 1 maand geleden #5592
door Carin Sieling
Beantwoord door Carin Sieling in topic Re: Course Manager
Maar ik heb de demo gezien voor Joomla 3, die is super en nu heb ik de versie voor Joomla 2.5 en die is veel minder.
Liefst bouw ik mijn in Joomla 3 maar weet niet wat het risico daarvan is.
Het gaat om een informatieve site.
Liefst bouw ik mijn in Joomla 3 maar weet niet wat het risico daarvan is.
Het gaat om een informatieve site.
Onderwerp is gesloten.
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
11 jaren 1 maand geleden #5595
door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Course Manager
Joomla 3 kun je best al gebruiken voor een productie website. Hij is stabiel genoeg. Dus bouwen in 3 lijkt mij geen probleem.
Maar let we op het volgende: wat zijn de wensen, welke extensies zijn daar voor nodig en zijn deze extensies allemaal compatible voor Joomla 3?
Groetjes
Renata
Maar let we op het volgende: wat zijn de wensen, welke extensies zijn daar voor nodig en zijn deze extensies allemaal compatible voor Joomla 3?
Groetjes
Renata
Onderwerp is gesloten.
- Carin Sieling
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 1 maand geleden #5597
door Carin Sieling
Beantwoord door Carin Sieling in topic Re: Course Manager
hoi, ja heb al de extensies opgezocht en ben compleet en heb al 3 geïnstalleerd.
heb nu alleen alweer vraag daarover maar staat bij juiste forum dus ik sluit dit nu af
dank voor je hulp, hopelijk heb je antwoord op mijn andere forumvraag
heb nu alleen alweer vraag daarover maar staat bij juiste forum dus ik sluit dit nu af
dank voor je hulp, hopelijk heb je antwoord op mijn andere forumvraag
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden