- Ontvangen bedankjes 0
Vraag welke webshop
- Fineke
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 3 weken geleden - 11 jaren 3 weken geleden #5719
door Fineke
welke webshop werd gestart door Fineke
Hallo,
Ik moet een website maken voor iemand die kleding wil gaan verkopen. Kan iemand mij vertellen welke webshop ik het beste kan gaan gebruiken.
Groetjes
Fineke
Ik moet een website maken voor iemand die kleding wil gaan verkopen. Kan iemand mij vertellen welke webshop ik het beste kan gaan gebruiken.
Groetjes
Fineke
Laatst bewerkt 11 jaren 3 weken geleden door Fineke.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 3 weken geleden #5720
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: welke webshop
Welke het beste is is afhankelijk van wat jij, of je klant, fijn vindt om mee te werken.
VM is natuurlijk de bekendste maar ik vind het een onding om in te stellen en dergelijke. Het grote voordeel is natuurlijk wel dat hij gratis is.
Dan zijn er ook nog Redshop, Hikashop en Simpelcaddy (hopelijk weet ik de namen nog goed uit mijn geheugen te halen) waarvan alleen de laatste weer gratis is en de eerste twee een gratis versie hebben maar voor meer functionaliteit zal je moeten betalen.
Maar dat betekent ook dat je ondersteuning van de maker krijgt.
Dus geen echt antwoord omdat het van de gebruiker/webshopeigenaar van de webshop af hangt volgens mij.
VM is natuurlijk de bekendste maar ik vind het een onding om in te stellen en dergelijke. Het grote voordeel is natuurlijk wel dat hij gratis is.
Dan zijn er ook nog Redshop, Hikashop en Simpelcaddy (hopelijk weet ik de namen nog goed uit mijn geheugen te halen) waarvan alleen de laatste weer gratis is en de eerste twee een gratis versie hebben maar voor meer functionaliteit zal je moeten betalen.
Maar dat betekent ook dat je ondersteuning van de maker krijgt.
Dus geen echt antwoord omdat het van de gebruiker/webshopeigenaar van de webshop af hangt volgens mij.
- Fineke
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 weken geleden #5722
door Fineke
Beantwoord door Fineke in topic Re: welke webshop
Ok en dan zag ik ook nog joomshopping voorbij komen is jou daar iets over bekend ??
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 3 weken geleden #5724
door Arjan
Beantwoord door Arjan in topic Re: welke webshop
Daar heb ik nog nooit van gehoord maar ik heb nog maar één webshop gemaakt.
- Otto
- Gebruiker
- Er bestaan geen domme vragen
11 jaren 3 weken geleden #5739
door Otto
Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
Beantwoord door Otto in topic Re: welke webshop
Hoi Fineke,
Onderzoek eerst eens welke functionaliteit je klant nodig heeft.
Gebaseerd daarop kun je een goede keuze maken.
Er zitten behoorlijk wat verschillen tussen de verschillende e-commerce pakketten.
Het zou erg jammer zijn als je er halverwege achter komt dat je klant toch andere functionaliteit nodig heeft.
Onderzoek eerst eens welke functionaliteit je klant nodig heeft.
Gebaseerd daarop kun je een goede keuze maken.
Er zitten behoorlijk wat verschillen tussen de verschillende e-commerce pakketten.
Het zou erg jammer zijn als je er halverwege achter komt dat je klant toch andere functionaliteit nodig heeft.
Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!
- Fineke
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 weken geleden #5741
door Fineke
Beantwoord door Fineke in topic Re: welke webshop
Hallo Otto,
Dat heb ik inderdaad gedaan en ben uitgekomen op virtuemart, de webshop hoeft geen voorraden bij te houden dus dat is wel makkelijk. Het gaat op basis van dropshipping.
Dit is mijn eerste webshop die ik ga maken in joomla dus het is nog is een uitdaging en weer een leerzaam project.
Er zijn nog wel wat vraagjes maar het voordeel vind ik hier weer van dat je ze ook hier weer kunt vragen en nalezen.
Dat heb ik inderdaad gedaan en ben uitgekomen op virtuemart, de webshop hoeft geen voorraden bij te houden dus dat is wel makkelijk. Het gaat op basis van dropshipping.
Dit is mijn eerste webshop die ik ga maken in joomla dus het is nog is een uitdaging en weer een leerzaam project.
Er zijn nog wel wat vraagjes maar het voordeel vind ik hier weer van dat je ze ook hier weer kunt vragen en nalezen.
Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden