- Ontvangen bedankjes 0
Vraag slotje op categorien back-end
- henrithefirst
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 3 maanden geleden #5778
door henrithefirst
Hallo,
Op de website www.pvge-best.nl wordt phocagallery toegepast om foto’s van evenementen te laten zien.
In de backend zijn erbij de categorien twee items verschenen met een slotje, waarschijnlijk door onoordeelkundig afsluiten van een van de redacteuren. Ik heb een algemenen check-inn gedaan op alle items. Als ik nu het eerste gesloten item aanklik dan kan ik alles gewoon openen en weer afsluiten. Kijk ik nu in de back-end dan is het betreffende slotje weg. Wil ik het tweede gesloten item openen dan krijg ik weer de melding dat ik niet gerechtigd ben. Kijk ik dan weer in de overzichtslijst van alle categorieën , dan blijkt het eerste slotje ook weer verschenen te zijn.
Henri
slotje op categorien back-end werd gestart door henrithefirst
Hallo,
Op de website www.pvge-best.nl wordt phocagallery toegepast om foto’s van evenementen te laten zien.
In de backend zijn erbij de categorien twee items verschenen met een slotje, waarschijnlijk door onoordeelkundig afsluiten van een van de redacteuren. Ik heb een algemenen check-inn gedaan op alle items. Als ik nu het eerste gesloten item aanklik dan kan ik alles gewoon openen en weer afsluiten. Kijk ik nu in de back-end dan is het betreffende slotje weg. Wil ik het tweede gesloten item openen dan krijg ik weer de melding dat ik niet gerechtigd ben. Kijk ik dan weer in de overzichtslijst van alle categorieën , dan blijkt het eerste slotje ook weer verschenen te zijn.
Henri
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arjan
- Gebruiker
11 jaren 3 maanden geleden #5781
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: slotje op categorien back-end
Ben jij diegene die de meeste rechten heeft dus de super administrator?
Zo ja, dan zou je het slotje weg moeten krijgen door het artikel opnieuw op te slaan.
Indien nee, laat dan iemand het doen die wel alle rechten heeft.
Zo ja, dan zou je het slotje weg moeten krijgen door het artikel opnieuw op te slaan.
Indien nee, laat dan iemand het doen die wel alle rechten heeft.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 3 maanden geleden #5786
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: slotje op categorien back-end
Het zou ook nog kunnen dat er nog een van de redacteuren is ingelogd.
M.v.g Leen
- henrithefirst
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 maanden geleden #5788
door henrithefirst
Beantwoord door henrithefirst in topic Re: slotje op categorien back-end
Hallo,
Allebei bedankt voor jullie reactie. Voor alle zekerheid wil ik nog even duidelijk aan geven dat het niet om een regulier artikel gaat in de back-end. Het betreft een van de aangemaakte categorie wanneer ik in het beheersscherm phocagallery open. Ook het idee van 'n redacteur die op dat moment toevallig actief is gaat jammer genoeg niet op.
Allebei bedankt voor jullie reactie. Voor alle zekerheid wil ik nog even duidelijk aan geven dat het niet om een regulier artikel gaat in de back-end. Het betreft een van de aangemaakte categorie wanneer ik in het beheersscherm phocagallery open. Ook het idee van 'n redacteur die op dat moment toevallig actief is gaat jammer genoeg niet op.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 205
11 jaren 3 maanden geleden #5790
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: slotje op categorien back-end
Ik weet niet of je site geheel up to date is maar als ik op google beetje
zoekt vind ik alleen iets van lang geleden wat er een beetje op lijkt.
Maar wie weet.
www.phoca.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2007#p10757
zoekt vind ik alleen iets van lang geleden wat er een beetje op lijkt.
Maar wie weet.
www.phoca.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2007#p10757
M.v.g Leen
- henrithefirst
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 3 maanden geleden #5794
door henrithefirst
Beantwoord door henrithefirst in topic Re: slotje op categorien back-end
Ook bedankt. ik heb phoca gallery geupdated naar de nieuwste versie. Helpt niet.
Wat wel vreemd is al ik probeer te dubbelklikken op de bewuste categorie met het slotje dan krijg ik de gebruikelijk foutmelding. Als ik dan sluit en ik open de lijst van categorien weer dan is plotseling een tweede slotje op een andere categorie er bij gekomen. Dubbelklik ik hier dan weer op en sluit af dan is het slotje daar weer weg.
Henri
Wat wel vreemd is al ik probeer te dubbelklikken op de bewuste categorie met het slotje dan krijg ik de gebruikelijk foutmelding. Als ik dan sluit en ik open de lijst van categorien weer dan is plotseling een tweede slotje op een andere categorie er bij gekomen. Dubbelklik ik hier dan weer op en sluit af dan is het slotje daar weer weg.
Henri
Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden