- Ontvangen bedankjes 0
Vraag Joomla testen
- keeskramer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 8 maanden geleden #496
door keeskramer
Beantwoord door keeskramer in topic Re: Joomla testen
De site is plm 5 jaar terug gebouwd en er is een plugin geleverd die de films , de recenties, de poster automatisch op verschillende plaatsen zet. In het backend is het een invuloefening met alle gegevens van de film en op de voorkant verschijnt wat je ziet. Ook wordt dan een archief opgebouwd. Ik heb er ook over nagedacht om alles opnieuw te bouwen, een webwinkel is denk ik ook zoiets. maar ja als je iets hebt wat goed werkt dan probeer je eerst dat te gebruiken. Alleen zijn we wel erg laat met upgraden dat realiseren we ons wel.
Onderwerp is gesloten.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 8 maanden geleden #505
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Joomla testen
Kan je niet navragen bij de maker van de plugin of hij deze wil en kan updaten voor de nieuwe joomla versie?
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #515
door Ron
Hallo Kees,
Ik ben ook wel benieuwd welke plugin dit is? Misschien dat we je dan beter en sneller kunnen helpen
We horen van je.
Groetjes Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Beantwoord door Ron in topic Re: Joomla testen
:offtopic_happy:-ben trouwens wel benieuwd wat voor dure plug-in jullie aangekocht hebben zonder te weten of je 'm kon gebruiken..?-
Hallo Kees,
Ik ben ook wel benieuwd welke plugin dit is? Misschien dat we je dan beter en sneller kunnen helpen
We horen van je.
Groetjes Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Onderwerp is gesloten.
- keeskramer
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 8 maanden geleden #530
door keeskramer
Beantwoord door keeskramer in topic Re: Joomla testen
Bedankt voor alle goede raad, ik probeer het bij de leverancier, maar die rekent al geld als hij de telefoon opneemt. De naam van de plugin kan ik niet achterhalen. Wel dat de template is gemaakt met artisteer. Sorry maar ik geef de naam van de leverancier liever niet.
Nogmaals bedankt voor het meedenken allemaal.
Nogmaals bedankt voor het meedenken allemaal.
Onderwerp is gesloten.
- Ron
- Administrator
11 jaren 8 maanden geleden #532
door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Joomla testen
Hallo Kees,
jammer dat de leverancier het je zo moeilijk maakt.
Wij of ik kom(en) zo niet verder als we niet weten welke plugin het is
Groetjes Ron
jammer dat de leverancier het je zo moeilijk maakt.
Wij of ik kom(en) zo niet verder als we niet weten welke plugin het is
Groetjes Ron
Onderwerp is gesloten.
- HeuF
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 8 maanden geleden #603
door HeuF
Beantwoord door HeuF in topic Re: Joomla testen
Artisteer is begonnen eind 2008 je site zou dan nu pakweg 4 jaar oud zijn. Joomla! v1.5 was toen bij 1.5.6 / 1.5.7, ik begrijp daarom de 1.5.0 niet, maar goed dat is niet het grootste issue. Wat wel een issue is is dat je met v1.5.x wel steeds meer risco loopt, zeker als je de backend ook nog niet beveiligd hebt.
Het lijkt me het beste om te delen welke plugin je hebt en als je leverancier al kosten rekent voor het opnemen van een telefoon, dan moet je je toch eens achter de oren gaan krabben of dit nog wel de juiste leverancier voor jullie is. Op deze manier ben je wel erg afhankelijk.
PS. Lees het niet verkeerd, we willen slechts behulpzaam zijn.
Het lijkt me het beste om te delen welke plugin je hebt en als je leverancier al kosten rekent voor het opnemen van een telefoon, dan moet je je toch eens achter de oren gaan krabben of dit nog wel de juiste leverancier voor jullie is. Op deze manier ben je wel erg afhankelijk.
PS. Lees het niet verkeerd, we willen slechts behulpzaam zijn.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden