Vraag Joomla testen
- Arjan
- Gebruiker
Minder
Meer
11 jaren 11 maanden geleden #605
door Arjan
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Beantwoord door Arjan in topic Re: Joomla testen
Niet beledigend bedoeld maar, zoals een ander ook al vroeg, wat voor dure plugin.
Is het mogelijk dat je/jullie gewoon opgelicht zijn.
Die plugin moet ergens zichtbaar zijn en ik zie op de site niets wat "raar" is alleen maar standaard Joomla.
Laat anders een betrouwbaar persoon van dit forum eens kijken in je administratie. Misschien kan die je dan beter helpen.
Is het mogelijk dat je/jullie gewoon opgelicht zijn.
Die plugin moet ergens zichtbaar zijn en ik zie op de site niets wat "raar" is alleen maar standaard Joomla.
Laat anders een betrouwbaar persoon van dit forum eens kijken in je administratie. Misschien kan die je dan beter helpen.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Onderwerp is gesloten.
- Jheroen
- Gebruiker
11 jaren 11 maanden geleden #610
door Jheroen
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Beantwoord door Jheroen in topic Re: Joomla testen
Mocht je willen (laten) onderzoeken of de plugin aangepast kan worden voor de nieuwe Joomla versie laat dan iets van je horen!
Met vriendelijke groet, Jheroen Briels
www.joomlapartner.nl , websites - maatwerk - migratie - design
www.joomlahostingsupport.nl , Joomla! hosting - chmodvrij - prima support - concurrerende tarieven
KvK: 32083434
Onderwerp is gesloten.
- Bemio
- Gebruiker
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 0
11 jaren 11 maanden geleden #698
door Bemio
Op zich een goede optie, ik zou er wel erg voorzichtig mee zijn.
Als er in de "backup" verwijzingen zitten naar de live site loop je het risico dat de wijzigingen op de "backup" ook worden doorgevoerd op de live site.
Dat is me laatst ook overkomen.
Ik had een kopie van een site gemaakt op dezelfde server maar in een andere directory en een tweede database.
Toen ik het fotoalbum van de kopie verwijderde was ook het fotoalbum op de live site weg. Dat de klant not amused was lijkt me duidelijk, ik heb een weekend moeten doorwerken om de schade enigszins te herstellen.
Dus pas op met wat je doet. Denk goed na en overtuig je ervan dat je niets over het hoofd ziet.
Beantwoord door Bemio in topic Re: Joomla testen
heb je bij de webhoster waar je nu zit niet de mogelijkheid om een submap en extra database aan te maken? dat is mi een veel makkelijkere optie om te testen dan op een lokale server met alle instellingen fouten etc etc. kost een hoop tijd lijkt me
Op zich een goede optie, ik zou er wel erg voorzichtig mee zijn.
Als er in de "backup" verwijzingen zitten naar de live site loop je het risico dat de wijzigingen op de "backup" ook worden doorgevoerd op de live site.
Dat is me laatst ook overkomen.
Ik had een kopie van een site gemaakt op dezelfde server maar in een andere directory en een tweede database.
Toen ik het fotoalbum van de kopie verwijderde was ook het fotoalbum op de live site weg. Dat de klant not amused was lijkt me duidelijk, ik heb een weekend moeten doorwerken om de schade enigszins te herstellen.
Dus pas op met wat je doet. Denk goed na en overtuig je ervan dat je niets over het hoofd ziet.
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden